Packeta România creşte reţeaua de magazine online şi selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu faţă de acum un an. Un sfert din totalul acestora livrează produse în afara ţării

Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, anunţă extinderea reţelei de magazine online şi selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu faţă de acum un an.

”Packeta România, platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, anunţă extinderea reţelei de magazine online şi selleri parteneri la peste 1.800, aproape dublu faţă de acum un an. Totodată, aproape un sfert din totalul magazinelor online şi sellerilor parteneri livrează acum produse în afara României, o creştere de aproape dublă faţă de anul precedent – lucru care reflectă un interes crescut din partea magazinelor online româneşti de a accesa pieţe internaţionale şi de a diversifica sursele de venit”, anunţă compania.

În paralel, Packeta Group a investit în extinderea reţelei de puncte pick-up şi în îmbunătăţirea serviciilor oferite la nivel internaţional.

În prezent, Packeta Group deţine o reţea de peste 16.000 de puncte pick-up proprii, inclusiv peste 6.900 de lockere Z-BOX şi peste 144.000 de puncte pick-up partenere şi livrează colete pentru peste 49.000 de magazine online.

„Toate aceste eforturi creează un context favorabil pentru partenerii platformei, facilitând procesul de livrare şi accesibilitatea pentru clienţi. Continuăm să ne îmbunătăţim infrastructura şi serviciile pentru a sprijini partenerii noştri în atingerea obiectivelor lor de afaceri”, spune Alexandr Jeleascov, managing director Packeta România.

Extinderea internaţională reprezintă o oportunitate semnificativă pentru magazinele online din România, iar succesul acesteia depinde în mare măsură de parteneriatele strategice cu furnizorii de servicii logistice, care oferă flexibilitate în opţiunile de livrare, consultanţă logistică personalizată, livrări rapide şi preţuri competitive, soluţii de retur eficiente, asistenţă locală şi experienţă pe pieţele ţintă.

În livrările din afara ţării, magazinele online şi sellerii parteneri s-au orientat, în principal, către ţările din proximitatea României, regiunea balcanică şi alte ţări europene cu comunităţi semnificative de români.

”Integrarea serviciilor Packeta România cu platforme şi marketplace-uri locale şi internaţionale, a adus un aport semnificativ în accelerarea procesului de extindere a livrărilor internaţionale pentru magazinele online româneşti. Iar parteneriatele şi buna colaborare cu cei peste 70 de transportatori internaţionali a avut un impact semnificativ în reducerea timpilor şi costurilor de livrare internaţională. La creşterea înregistrată anul acesta au contribuit şi optimizarea proceselor de livrare şi oferirea de opţiuni variate, precum puncte pick-up pentru expedierea, ridicarea sau returul coletelor, livrarea la adresa clientului şi livrarea în lockere, adaptate preferinţelor individuale ale clienţilor”, arată compania.

Mai mult, Packeta România facilitează creşterea vânzărilor magazinelor online partenere prin integrarea acestora direct pe site-ul Packeta.ro. Magazinele online partenere dispun de un landing page dedicat care redirecţionează rapid clienţii către platformele lor. Această iniţiativă, disponibilă pentru magazinele care livrează cu Packeta permite o conexiune mai uşoară între clienţi şi comercianţi. Prezenţa pe Packeta.ro oferă magazinelor online acces la un nou canal de promovare cu peste 40.000 de vizitatori lunar, facilitând atragerea de noi clienţi şi creşterea vizibilităţii acestora.

Pentru 2024, pe segmentul cross-border, Packeta România ia în calcul o dublare a volumului livrărilor faţă de cea înregistrată anul trecut.

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei reţele extinse de peste 144.000 de puncte pick-up partenere în Europa şi peste 6.900 de lockere Z-BOX.

În anul 2023, Packeta Group a transportat aproape 106 milioane de colete şi colaborează, în prezent, cu peste 49.000 de magazine online şi selleri, iar aplicaţia mobilă Packeta a fost deja descărcată de peste 8.000.000 de utilizatori. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveţia, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel şi Turcia.

 

 

Georgia investighează un presupus complot pentru uciderea fondatorului partidului de guvernământ, oligarhul prorus Bidzina Ivanişvili. Premierul spune că tentativa a fost pregătită de organizatorii atacurilor asupra lui Trump şi Fico

USR: Premierul Ciolacu să nu-i mai mintă pe români! „Marea restructurare” a aparatului bugetar înseamnă peste 35.000 de salariaţi în plus la stat