Eturia: Cele mai vândute destinaţii pentru sărbătorile de iarnă sunt Maldive, Finlanda, Thailanda, Cuba, Singapore, Mexic, Republica Dominicană, Tanzania şi Kenya. Suntem sold out pe mai multe destinaţii. O vacanţă în Maldive porneşte de la 1.750 de euro

Un procent mare de români care aleg să-şi facă vacanţele de sărbători departe de casă au început să rezerve aceste vacanţe încă din vară. Agenţia de turism Eturia, specializată pe destinaţii exotice, arată că cele mai vândute destinaţii pentru perioada sărbătorilor de iarnă, dintre ofertele sale, sunt Maldive, Finlanda, Thailanda, Cuba, Singapore, Mexic, Republica Dominicană, Tanzania şi Kenya. Pentru plecările de sărbători şi în primele luni după, preţurile pentru o vacanţă în Republica Dominicană pornesc de la 1.473 euro, pentru Maldive de la 1.750 euro, Zanzibar, de la 1.150 euro, Kenya – 1.490 euro şi 1.589 euro pentru Mauritius. Sorin Stoica, CEO al agenţiei de turism Eturia, a declarat pentru News.ro că, anul acesta, comportamentul turistului român s-a schimbat destul de mult, cu o creştere a frecvenţei călătoriilor şi o preferinţă clară pentru anumite tipuri de produse, astfel că românii îşi rezervă vacanţele mai din timp, în special pentru perioadele de sărbători, iar ponderea rezervărilor online a crescut cu mai bine de 60% faţă de 2023.

”Destinatii căutate de către români pentru perioada următoare până la sfârşitul iernii sunt: Republica Dominicană, Maldive, Zanzibar, Kenya, Mauritius. Top 10 al celor mai vândute destinaţii Eturia din afara Europei sunt: Maldive, China, Japonia, Thailanda, Mexic, Cuba, Indonezia, SUA, Coreea, şi Tanzania. În Europa: Finlanda, Portugalia (în special Madeira) Spania, Franţa şi Irlanda sunt cele mai vândute în acest an”, a declarat Sorin Stoica, CEO al agenţiei de turism Eturia, pentru News.ro.

Preţurile dinamice, pentru plecările de sărbători şi în primele luni după, pornesc de la 1.473 euro pentru  Republica Dominicană, Maldive – 1.750 euro, Zanzibar – 1.150 euro, Kenya – 1.490 euro, Mauritius – 1.589 euro.

”De asemenea, referitor la vacanţele de sărbători, suntem deja sold out pe cele mai multe destinaţii şi mai avem mai puţin de 10% din inventarul nostru de vacanţe disponibil pentru vânzare în acest moment, cu epuizare în scurt timp”, a adăugat el.

Un procent mare de români care aleg să-şi facă vacanţele departe de casă au început să rezerve aceste vacanţe încă din vară.

”Astfel suntem deja sold out pe cele mai multe destinaţii şi mai avem mai puţin de 10% din inventarul nostru de vacanţe disponibil pentru vânzare. În acest moment, estimăm o creştere de 20-25%, rezultate pe care le punem pe seama charterelor pe care le operăm în Maldive, Republica Dominicană, Tanzania, Kenya şi Laponia. Cele mai vândute destinaţii pentru sărbătorile de iarnă în Eturia sunt: Maldive, Finlanda, Thailanda, Cuba, Singapore, Mexic, Republica Dominicană, Aruba, Vietnam, Curacao Tanzania şi Kenya”, a precizat Sorin Stoica, CEO Eturia.

Acesta precizează că, anul acesta, comportamentul turistului român s-a schimbat destul de mult, cu o creştere a frecvenţei călătoriilor şi o preferinţă clară pentru anumite tipuri de produse, cum sunt circuitele cu însoţitor de grup sau pachetele charter.

”Românii îşi rezervă vacanţele mai din timp, în special pentru perioadele de sărbători, iar ponderea rezervărilor online a crescut semnificativ faţă de 2023, cu mai bine de 60%. Aceste schimbări reflectă dorinţa de explorare, nevoia de siguranţă şi adaptarea la tehnologii moderne. În zona vacanţelor de tip signature, conturate pe măsura dorinţelor clienţilor noştri, sunt multe solicitări interesante şi unice, iar prima care îmi vine în minte pentru acest an este India, un circuit în care am inclus cazare şi călătorie la bordul trenului Maharajah Express,  unul dintre cele mai luxoase şi spectaculoase din lume, care, desigur, le va deschide clienţilor noştri drumul spre cele mai impresionante obiective turistice din aceasta ţară deosebită”, a declarat reprezentantul agenţiei de turism.

De exemplu, în octombrie 2024, performanţa financiară a companiei a demonstrat o creştere robustă a vânzărilor de aproximativ 15% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

”Strategiile de diversificare a destinaţiilor, migrarea către mediul online, alături de campaniile de reduceri bine targetate, au fost factori esenţiali care au contribuit la acest rezultat”, a mai spus el.

Eturia a lansat în acest an pachete de tip charter care asigură zboruri directe către destinaţii precum Kenya, Republica Dominicană, Maldive, Zanzibar si Laponia.

”Anul acesta românii vor putea achiziţiona vacanţe în Antarctica şi Laponia, la Moş Crăciun. Antarctica este perfectă pentru cei care doresc să vadă cele mai izolate şi uimitoare peisaje din lume, cu gheţari impresionanţi şi fauna sălbatică specifică. Avem în fiecare an, în luna ianuarie, o croazieră de 10 zile în Antarctica cu un vas de expediţie cu o companie specializată în astfel de expediţii. Laponia, cu vizitele la Moş Crăciun şi peisajele sale magice de iarnă, oferă o experienţă de neuitat pentru toate vârstele, cu mai multe opţiuni de plecare, cazare şi activităţi”, spune Stoica, precizând că agenţia de turism a fost sold out pentru Crăciun şi Revelion în Laponia.

Acesta afirmă că sunt câteva destinaţii care au urcat sau au apărut în preferinţele clienţilor, amintind aici Aruba şi Curacao, Coreea de Sud, Namibia, Qatar, Costa Rica, India, Filipine sau Madagascar.

 

 

Un atac cibernetic la compania aeriană Japan Airlines provoacă întârzierea unor zboruri

Argeş: Tânărul băut, care a accidentat 6 pietoni, acuzat de tentativă de omor; ar fi intrat intenţionat cu maşina în victime