Shein își va menține prețurile mici doar dacă tarifele comerciale sunt aplicate egal

”Accesibilitatea este un pilon important… Este tot pachetul, este valoarea pentru bani,” a afirmat Tang, subliniind importanţa menţinerii preţurilor scăzute.

Pe parcursul campaniei sale, Trump a propus tarife de până la 60% pentru importurile din China, unde Shein îşi produce în principal hainele. Însă, ulterior, şi-a relaxat poziţia, sugerând un tarif de 10%.

Întrebat dacă Shein va putea menţine preţurile ultra-scăzute dacă aceste tarife vor fi implementate, Tang a evitat să precizeze dacă compania va creşte preţurile, dar a sugerat că Shein va rămâne competitivă, atâta timp cât tarifele impuse Chinei nu sunt mai mari decât cele aplicate altor regiuni.

Shein, care a cunoscut o ascensiune meteorică în ultimii ani, planificase iniţial o ofertă publică iniţială (IPO) în Statele Unite. Cu toate acestea, compania a renunţat la aceste planuri din cauza sentimentului politic negativ faţă de companiile de origine chineză şi a ales Londra ca alternativă.

Întrebat despre IPO-ul din Londra, Tang a refuzat să comenteze detalii specifice, dar a explicat de ce compania doreşte să devină publică.

”A fi o companie publică înseamnă să adopţi un mecanism universal şi unic de responsabilitate,” a spus acesta, adăugând că încrederea publicului este ”crucială” pentru creşterea pe termen lung.

Shein rămâne un jucător important pe piaţa modei rapide, dar viitorul său depinde de modul în care tarifele comerciale globale şi strategiile de expansiune vor evolua.

Italia: Suspectul de crime de război din Libia a fost expulzat din cauza `pericolului social`

Acţiunile Puma au scăzut cu 23%, în timp ce restul jucătorilor la Bursă au câștigat