Oficial din Ministerul Educaţiei, despre propunerile pe tema planurilor-cadru pentru liceu: Această etapă trebuie să fie bazată şi pe soluţii, nu doar pe semnalarea unor disfuncţionalităţi

Şeful Serviciului Curriculum din Ministerul Educaţiei şi Cercetării, profesorul Gabriel Vrînceanu, afirmă că, la doar câteva ore de la punerea în consultare publică a proiectelor de planuri-cadru pentru liceu, ministerul a început să primească observaţii din partea celor interesaţi, dar atrage atenţia că este important să fie făcute propuneri concrete, nu doar să fie semnalate disfuncţionalităţi.

„Avem multe propuneri, iar acest lucru este normalitate”, a afirmat Gabriel Vrînceanu, într-o emisiune difuzată, vineri, de Prima News.

Acesta a precizat că noul construct curricular şi-a dorit nu doar o revizuire, ci şi o reformă, iar în aceste context Ministerul Educaţiei s-a aşteptat la numeroase propuneri din partea celor interesaţi

„Considerăm că e o etapă de normalitate, mulţumim tuturor celor care se implică şi mai ales celor care înţeleg că această etapă trebuie să fie bazată şi pe soluţii, nu doar pe semnalarea unor disfuncţionalităţi”,  a adăugat Gabriel Vrînceanu.

Profesorul a subliniat că ideal ar fi ca, dacă există persoane care fac parte din grupuri-ţintă, acestea să facă propuneri în numele grupului-ţintă.

 

FACIAS reclamă salarii de lux şi beneficii nejustificate la CE Oltenia: Profitul companiei a scăzut de aproape 12 ori în doi ani, dar cheltuielile salariale au crescut cu 130 de milioane de lei / Se solicită audit

Sindicatele din învăţământ reclamă că nu au luat parte la elaborarea proiectelor planurilor-cadru pentru liceu şi acuză „secretomanie” cu privire la numele celor care au lucrat la acestea / Reacţia Ministerului