SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing, estimează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro pentru acest an

SMSO, platformă SaaS (Software as a Service) românească specializată în servicii de mobile marketing şi SMS pentru companii, estimează că în acest an va depăşi 1,5 milioane de euro cifră de afaceri, după o creştere de 56% în primul semestru.

”SMSO, platformă SaaS românească specializată în servicii de mobile marketing şi SMS pentru companii, anunţă că în 2024 va depăşi borna de 1,5 milioane de euro cifră de afaceri. Compania a înregistrat deja o creştere cu 56% în primul semestru din 2024, în comparaţie cu aceeaşi perioadă din anul precedent”, anunţă compania.

În prima jumătate a anului 2024, SMSO a înregistrat o creştere de 56% a cifrei de afaceri comparativ cu semestrul 1 2023, de la 440.000 de euro la 690.000 de euro. Compania prognozează atingerea unei cifre de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro pentru acest an.

SMSO a fost lansată în 2019 şi oferă integrare cu soluţii precum Gomag, MerchantPro, MEFI, iStoma, Prestashop, WooCommerce sau Magento. Mai mult, are parteneriate cu peste 250 de companii de profil la nivel mondial, ceea ce permite găsirea celor mai bune rute în timp real pentru mesajele partenerilor. Conform datelor companiei, mesajele trimise prin SMS au o rată de deschidere de până la 98%.

„Furnizăm, în prezent, o platformă SaaS modernă şi intuitivă care îi ajută pe cei peste 700 de clienţi activi lunar să îşi dezvolte afacerile prin campanii de marketing eficiente”, a declarat Cătălin Sporiş, Co-Founder & CEO, SMSO.

Planurile pe termen lung ale companiei includ extinderea portofoliului de servicii şi implementarea de noi tehnologii care să răspundă cât mai bine cerinţelor unei pieţe în continuă evoluţie. Şi pentru a sărbători performanţa din 2024, SMSO anunţă că este activă campania Summer Vibes 2024 începând cu 15 iulie prin care oferă vouchere de 1.000 de SMS-uri pentru toţi cei care îşi creează un cont pe platformă până pe 31 august 2024.

”În ciuda diminuării comunicării prin SMS între utilizatori obişnuiţi, aceştia orientându-se către platforme digitale, acest mediu este încă unul vital pentru comunicările B2C. Spre deosebire de notificările transmise pe e-mail, comunicarea prin SMS este un mijloc de comunicare mai eficient. Mesajele SMS sunt citite în primele câteva minute de la primire şi pot fi recepţionate şi sunt accesibile indiferent dacă există sau nu conexiune la internet. Sunt astfel preferate mai ales în situaţiile în care timpul de reacţie face diferenţa, cum ar fi furnizarea de statusuri pentru tranzacţii financiare, comunicări cu privire la activitatea pe conturile digitale, detalii logistice despre starea comenzilor sau remindere pentru orice tip de programare”, precizează compania.

SMSO este o platformă SaaS (Software as a Service) de comunicare prin SMS şi furnizor de servicii de mobile marketing. Serviciile acoperă opţiunea de SMS pentru o gamă variată de nevoie ale companiilor, precum campanii de fidelizare, mesaje informative pentru consumatori, mesaje pentru servicii bancare şi multe altele.

 

 

SUA suspendă ajutorul financiar acordat Georgiei în urma acţiunilor sale „antidemocratice”

Producătorul de sucuri naturale din fructe şi legume Fresco Jugo vrea să ajungă la afaceri de 1 milion lei în acest an şi va deschide o fabrică nouă pentru sucuri naturale cu o capacitate de până la 5.000 de sticle