Grindeanu, despre podul de la Brăila: E clar că vechea soluţie tehnică legată de modul în care a fost făcută priza dintre asfalt şi tablierul podului a fost greşită / Au venit cu o nouă soluţie, va fi analizată

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, afirmă că firma care a realizat lucrările la podul de la Brăila a prezentat, săptămâna trecută, o nouă soluţie tehnică pentru problemele privind asfaltul de pe pod. Grindeanu este de părere că soluţia tehnică din proiectul iniţial a fost greşită.

Întrebat, miercuri, când vor fi recepţionate lucrările la podul de la Brăila, ministrul Transporturilor a răspuns: ”Când vor face lucrările aşa cum trebuie”

”Nu le vom recepţiona atâta timp cât lucrările nu sunt cum trebuie. În acest moment, nu e recepţionată, nu sunt eliberate garanţiile, lucrurile nu sunt închise şi nu o să recepţionăm această lucrare până când nu arată cum trebuie. E a treia oară, cred, când se reface asfaltul pe pod. Vă spun părerea unui om care nu e drumar, dar este clar, pentru unul ca mine, că soluţia tehnică din proiect nu e cea bună, pentru că altfel lucrurile ar fi stat cu totul altfel. Nu le convine nici lor s tot facă cheltuieli, să facă reasfaltări, deci e clar că soluţia tehnică a proiectanţilor nu e cea bună. Au venit, în urmă cu o săptămână, cu o nouă propunere tehnică, colegii de la CNAIR o vor analiza, astfel încât, dacă e una care satisface cerinţele, să poată să fie pusă în practică. Repet: soluţia tehnică e clar că nu e bună. Doi: nu se face recepţia până când nu va arăta cum trebuie. E clar că vechea soluţie tehnică a fost una greşită, să nu fiu înţeles prost: partea de proiectare cea legată de modul în care a fost făcută priza dintre asfalt şi tablierul podului, fiindcă restul proiectului e ok, nu avem ce să comentăm”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Circulaţia a fost deschisă pe noul pod de la Brăila, vara trecută, însă a scurt timp asfaltul a început să se deformeze, problemele fiind care sunt remediate de către constructor.

 

Franţa cere ajutorul FBI în ancheta privind sabotarea liniilor TGV cu câteva ore înainte de Jocurile Olimpice. Demersul vine după ce presa a primit un e-mail misterios

Engie România, după amenda aplicată de ANRE: Asigurăm opinia publică că respectăm legislaţia şi reglementările în vigoare şi că avem un comportament responsabil în relaţia comercială cu clienţii