În primele trei luni din acest an, veniturile au urcat la 15,43 miliarde de euro (17,49 miliarde de dolari), comparativ cu 13,73 miliarde de euro în perioada similară din 2024.
Compania a confirmat că se aşteaptă în acest an la venituri între 67,5 – 72,5 miliarde de euro şi o marjă de profit între 7% – 9%.
„Implicaţiile financiare ale taxelor de import, în special în SUA, nu pot fi evaluate concludent”. De asemenea, implicaţiile acordului din martie dintre conducerea şi sindicatul Audi nu au fost luate încă în calcul în stabilirea previziunile anuale, a informat grupul german într-un comunicat.
Deşi vânzările Audi pe plan mondial au scăzut cu 3,4% în primul trimestru din 2025, cele de maşini electrice au crescut cu 30,1%.
În America de Nord, excluzând Mexic, livrările Audi au înregistrat un declin de 2,1%, la 48.599 vehicule, iar cele din China au scăzut cu 7%, la 144.471 unităţi, în urma concurenţei intense de pe piaţa locală, a precizat compania.
Audi este printre cei mai expuşi producători auto la taxele vamale americane deoarece nu are nicio uzină în Statele Unite. Compania livrează pe piaţa americană maşini de la fabrica sa din San Jose Chiapa, Mexic, unde sunt peste 5.000 de angajaţi.
Luni, Audi a confirmat că va decide anul acesta dacă îşi va înfiinţa o capacitate de producţie în SUA.
Directorul general Juergen Rittersberger le-a spus jurnaliştilor că ar ar putea fi produse inclusiv vehicule electrice în SUA.