Berlin Packaging, lider mondial în furnizarea de ambalaje hibride, este deja activ în România printr-o filială proprie. În 2024, această filială a înregistrat o cifră de afaceri de 30,4 milioane lei și un profit net de 2 milioane lei.
Grupul american realizează anual venituri globale de aproximativ 3 miliarde de dolari și are peste 2.000 de angajați. Deține mai mult de 100 de depozite și realizează peste 300.000 de livrări pe an, adresându-se unui portofoliu de 16.000 de clienți. Furnizează miliarde de unități de ambalaj în fiecare an, oferind în același timp servicii de proiectare, consultanță, finanțare, logistică, depozitare și soluții de sustenabilitate pentru industrii diverse.
În ianuarie 2025, Berlin Packaging a finalizat achiziția companiei germane Rixius, specializată în ambalaje rigide. Achiziția Sarom Packaging și Romgallia vine în linia unor extinderi strategice similare realizate anterior în Irlanda (Alpack), Grecia (Coropoulis, Elias Valavanis Group, StyleGlass), Africa de Sud (GHR Packaging), Benelux (Bark Packaging, Vincap, Adolfse Packaging, Novio Packaging Group, Vinkova), Franța (Discoglass, Le Parfait, Sodis-Uhart, Audoubert, Gerfran, Verrerie Calvet, Verrerie du Comtat), Spania (EPS Albaia, Vidrierías Pérez Campos, Repli, Vidrimon, Juvasa Group), Italia (Panvetri, Vetroservice, Pentapackaging, Newpack, Premi) și Marea Britanie (Raepak, H. Erben, Roma International).
Sarom Packaging (Sarom Impex), specializată în ambalaje din sticlă pentru industria alimentară și a băuturilor, a înregistrat în 2024 afaceri de 58,5 milioane lei și un profit de 7,7 milioane lei, cu doar 14 angajați. Compania se axează pe producția de sticle și capace pentru vinuri.
Romgallia International Commerce & Industrie, cu activitate în industria farmaceutică și a cosmeticelor, a avut afaceri de sub 1 milion lei și un profit de aproximativ 460.000 lei.
Sarom Packaging a fost fondată în 1992 ca o afacere de familie de către antreprenorii francezi cu cetățenie română Jaques Săvoiu și Paul-Eugene Săvoiu, ambii cu experiență în cadrul gigantului Saint-Gobain. Firma a debutat pe segmentul pharma & cosmetică. Din 2010, conducerea a fost preluată de fiii fondatorului, reveniți din Franța.
Romgallia a fost lansată în 1999 și a activat pe piețele din România, Republica Moldova, Bulgaria și Ungaria. Încă din 2012, piața ambalajelor din sticlă a înregistrat o creștere constantă de 1,7% anual, cumulând o majorare de 18,6%. Cererea globală în creștere a fost susținută în ciuda întârzierilor din lanțurile de aprovizionare, ceea ce a impulsionat investițiile în capacități de producție și depozitare.