Nebunie pe piață: Carrefour și-a vândut 1200 de magazine care au adus pierderi de 67 de milioane de euro

#image_title

Vânzarea Carrefour Italy, care operează 1.188 de magazine, dar care anul trecut a înregistrat pierderi operaţionale în valoare de 67 milioane de euro, va impulsiona profitabilitatea Carrefour, a precizat grupul francez într-un comunicat de presă.

Directorul financiar de la Carrefour, Matthieu Malige, a informat că vânzarea operaţiunilor din Italia se va face la un “preţ simbolic”, menţionând pierderile importante ale acestei divizii care care a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 4,2 miliarde de euro, aproximativ 4% din cifra de afaceri a întregului grup.

Separat, Carrefour a informat că a realizat un profit net de 210 milioane de euro în primul trimestru, în scădere cu 33% în ritm anual, chiar dacă cifra de afaceri a grupului a crescut cu 3,7% până la 46,56 miliarde de euro.

“Afacerile Carrefour au înregistrat o clară accelerare în prima jumătate a anului 2025, impulsionată de avansul înregistrat în cele trei ţări principale: Franţa, Spania şi Brazilia”, a declarat directorul general de la Carrefour, Alexandre Bompard.

În acest context, consiliul de administraţie de la Carrefour a decis să reînnoiască mandatul lui Alexandre Bompard, care conduce Carrefour din 2017, până dincolo de 2026.

În România, grupul Carrefour numără 341 de magazine dintre care 37 hipermarketuri ‘Carrefour’, 262 supermarketuri (221 magazine ‘Market’ şi 41 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 8 magazine de proximitate ‘Contact’, cât şi un magazin online pe www.carrefour.ro.

Airbus vrea să profite de moment și de războiul de la granițe: Revine, după 10 ani, cu oferta pentru România – elicopterul H215M

Superliga: Csikszereda – Rapid 0-2 şi bucureştenii sunt lideri