Al doilea producător din lume trimite berea sa, în special marca Heineken, către SUA din Europa şi Mexic, şi este, de asemenea, afectat de impactul indirect asupra încrederii consumatorilor pe pieţele sale cheie, cum ar fi Brazilia, potrivit Agerpres.
Cu toate acestea, compania a raportat o creştere de 7,4% a profitului operaţional în primul semestru din 2025, în timp ce analiştii se aşteptau la un avans de 7%, pe fondul rezultatelor bune înregistrate în Africa şi Asia, şi al reducerilor de costuri.
Directorul general Dolf van den Brink a salutat acordul comercial dintre Statele Unite şi Uniunea Europeană încheiat duminică, care a evitat impunerea de taxe vamale de 30% mărfurilor din blocul comunitar.
Toate opţiunile sunt luate în considerare pentru a atenua impactul de taxelor vamale, inclusiv mutarea producţiei, deşi aceste decizii necesită fonduri semnificative, a adăugat şeful companiei.
Heineken continuă să se aştepte la o creştere a profitului anual între 4% şi 8%.