Cifra de afaceri consolidată a Orange Romania a scăzut în primele şase luni cu 2,1%, la 684 de milioane de euro. Compania anunţă investiţii de peste 200 milioane de euro până la finalul anului

#image_title

Orange Romania a realizat în primele şase luni ale anului o cifră de afaceri consolidată în valoare de 684 de milioane de euro, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania anunţă totodată că investiţiile vor depăşi 200 milioane de euro până la finalul anului.

”În primele şase luni din 2025, Orange Romania a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 684 de milioane de euro, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. La finalul acestei perioade, operatorul oferea servicii mobile pentru peste 9 milioane de clienţi, internet fix în bandă largă pentru peste 1 milion de clienţi şi servicii de televiziune prin cablu şi satelit pentru peste 1 milion de clienţi”, anunţă compania.

În prima parte a anului, Orange şi-a continuat planurile de extindere şi îmbunătăţire a reţelelor mobile şi fixe.

”Investiţiile vor depăşi 200 milioane de euro până la finalul lui 2025, menţinând acelaşi ritm ca şi până acum, în ciuda presiunilor economice şi a unor dezechilibre semnificative în piaţa de telecomunicaţii”, mai arată compania.

De la finalul lui iunie 2025, reţeaua 5G/5G+ este disponibilă în 58 de oraşe, cu viteze de transfer ce ajung până la 1,5 Gbps. Lista oraşelor acoperite 100% este în continuă creştere, printre ele numărându-se în prezent Bucureşti, Iaşi, Arad, Baia Mare, Miercurea-Ciuc, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş.

Orange Business a înregistrat o creştere de 9,8% în semestrul I din 2025 pentru serviciile de IT&C, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Orange Business raportează venituri în creştere şi din vânzările de echipamente – peste 31% în prima jumătate din 2025 faţă de aceeaşi perioadă din 2024. În paralel, principalul serviciu de IT & Cloud al operatorului (Flexible Computing) a înregistrat o creştere de 33%, iar serviciile de tip colaborare unificată (UCC) au înregistrat o creştere de peste 15% a veniturilor faţă de primul semestru din 2024.

„Într-o piaţă extrem de competitivă, marcată de dezechilibre şi provocări financiare, facem toate eforturile pentru a ne menţine consecvenţi. Am construit o ofertă comercială adaptabilă, care acoperă o gamă largă de nevoi, atât în segmentul rezidenţial, cât şi în cel business. Şi acest lucru nu ar fi fost posibil fără investiţii constante în reţele de calitate. La doar un an de la finalizarea fuziunii cu Orange Romania Communications, vedem progrese în direcţia pe care ne-am propus-o. Transformarea într-un furnizor convergent nu este un parcurs uşor, însă am încredere că aceasta este strategia corectă. Ca în cazul oricărei fuziuni de această dimensiune, observăm presiune asupra performanţei financiare. Însă, vedem şi îmbunătăţiri, în special în zona B2B, şi o stabilizare a bazei de clienţi. Mai rămân câteva etape cruciale pentru a finaliza integrarea complexă a sistemelor IT. Vom continua să investim în reţelele noastre, în modernizarea infrastructurii. Consider că aceste eforturi trebuie susţinute şi de un cadru legislativ şi economic echitabil care stimulează investiţiile şi inovaţia. Infrastructura digitală este un factor diferenţiator pentru România şi un motor de creştere economică”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange Romania.

Orange Romania face parte din Grupul Orange, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii la nivel mondial. De la intrarea sa pe piaţa locală, Orange a realizat investiţii de 4,7 miliarde de euro în România.

 

O familie de români din Spania şi-a pierdut toţi cei trei copii într-un accident de maşină

Ministrul Transporturilor a trimis Corpul de Control la Metrorex