Dacă problema Nissan ar fi scoasă din ecuație , situația ar arăta mult mai bine: Renault a avut de fapt un profit net de 461 de milioane de euro, conform News.ro.
Veniturile au crescut cu 2,5% la 27,6 miliarde de euro, susținute de lansarea mai multor modele noi.
Marja operațională a scăzut cu 2,1 puncte procentuale la 6%, iar compania a fost nevoită să-și reducă așteptările pentru întregul an
Vânzările au crescut doar cu 1,3% în prima jumătate a anului, mult sub ritmul de creștere din anii precedenți, potrivit Reuters.
Renault mizează acum pe o marjă operațională de aproximativ 6,5% pentru 2025, mai mică decât ținta inițială de cel puțin 7%.
Fluxul de numerar disponibil este și el revizuit în jos – între 1,0 și 1,5 miliarde de euro, față de cel puțin 2 miliarde cât spera inițial.
Noul CEO François Provost, numit miercuri seara, recunoaște că rezultatele nu sunt pe măsura ambițiilor, dar susține că profitabilitatea companiei rămâne o referință în industrie.
Provocarea sa va fi să demonstreze că Renault poate naviga într-o piață auto din ce în ce mai dificilă.