Abonament medical pentru angajaţi, oameni care “îşi pun hainele de duminică” când merg la medic. Andrei-Muntean, Regina Maria: Abonamentul are rol financiar, dar şi de educaţie şi prevenţie. Dacă îl am, mă duc

Știri de azi | Abonament medical pentru angajaţi, oameni care “îşi pun hainele de duminică” când merg la medic. Andrei-Muntean, Regina Maria: Abonamentul are rol financiar, dar şi de educaţie şi prevenţie. Dacă îl am, mă duc - Știri de azi |
#image_title

Abonamentul medical pentru angajaţi este un instrument financiar prin care aceştia au acces la o gamă largă de servicii, dar are şi un rol de educaţie, de prevenţie, încurajând programările la medic, aşa cum se întâmplă şi în cazul abonamentelor la sălile de sport, ceea ce se vede în creşterea semnificativă a ratei de accesare a acestor beneficii, spune, la Profit Health.forum, Georgiana Andrei-Muntean, Director Comercial, Divizia de Abonamente, Regina Maria.

“Acolo unde angajatorul plăteşte, să spunem, 100 de lei, angajatul ajunge să folosească servicii medicale în medie de 3.500 de lei. Dincolo de zona economică, noi am văzut de-a lungul timpului, prin cifre, că abonamentul are şi un rol de educaţie, de prevenţie, ca abonamentul la sală – dacă îl am, să mă duc la sală. Asta pe lângă campaniile pe care noi le facem împreună cu companiile”, a afirmat Andrei-Muntean.

Dacă în urmă cu 10 ani rata de accesare a abonamentelor Regina Maria era de circa 40%, acum a ajuns la peste 70%, cu un vârf de 100% în cazul anumitor companii, şi va continua să crească.

În prezent, furnizorul de servicii de sănătate administrează aproape 1 milion de abonamente şi colaborează cu 13.000 de companii. 

Georgiana Andrei-Muntean a exemplificat că inclusiv medicina muncii poate releva probleme frecvente, legate de nutriţie sau boli cardiovasculare, şi de aici poate fi începută discuţia cu angajaţii legată de prevenţie şi identificarea anumitor semne de boală. Pacientul este cel de care trebuie să se ţină cont în orice discuţie sau decizie din domeniul sănătăţii, afirmă Andrei-Muntean: “Jeff Bezos, de la Amazon, spunea la toate întâlnirile – Lăsaţi un scaun liber. Pe scaunul acela stă clientul. Aşa cred că ar trebui să fie şi pentru noi, în fiecare discuţie, în fiecare decizie pe care o luăm, să lăsăm un scaun liber pentru pacient”.

Pacienţii au nevoie de mai multă încredere în sistemul de sănătate, iar pentru creşterea gradului de încredere în reţeaua Regina Maria furnizorul de servicii medicale a apelat tot mai des în ultima perioadă la certificări internaţionale, aşa că acum are cele mai multe certificări la nivelul Europei Centrale şi de Est: 22 de certificări internaţionale şi 5 spitale acreditate la nivel internaţional.

Andrei-Muntean a arătat, de asemenea, că Regina Maria încurajează dialogul medic – pacient şi spune că prima categorie reprezintă o autoritate în faţa căreia probabil şi astăzi mai sunt oameni care atunci când se duc la medic “îşi pun hainele de duminică”.

”Sunt deja 15 ani de când am spus să lăsăm pacienţii să dea note medicilor. Sunt note subiective, desigur. Nota medie este de 9,67. (…) Am început în ultimii ani şi să ne uităm mai mult holistic la pacienţi – sănătatea fizică nu poate fi bună dacă nu ne uităm şi la dinţi sau dacă nu ne uităm şi la sănătatea psihoemoţională. Este important să vorbim despre o singură sănătate, nu pe bucăţele, şi să ne uităm la oameni în funcţie de nevoile în funcţie de anumite etape ale vieţii”, completează Andrei-Muntean.

În acest context, ea a amintit că Regina Maria a lansat primele abonamente dedicate oamenilor de peste 65 de ani, respectiv un abonament axat pe nevoile mamelor, după momentul naşterii.

Știri de azi | CNS „Cartel Alfa” anunţă protest al salariaţilor din asistenţă socială şi protecţia copilului în faţa Ministerului Muncii, în 22 octombrie/ Sindicalişti: Asistenţa socială este în colaps financiar - Știri de azi |

CNS „Cartel Alfa” anunţă protest al salariaţilor din asistenţă socială şi protecţia copilului în faţa Ministerului Muncii, în 22 octombrie/ Sindicalişti: Asistenţa socială este în colaps financiar

Știri de azi | Un fost paznic norvegian al Ambasadei SUA la Oslo, condamnat la trei ani şi şapte luni de închisoare cu privire la spionaj în favoarea Rusiei şi Iranului - Știri de azi |

Un fost paznic norvegian al Ambasadei SUA la Oslo, condamnat la trei ani şi şapte luni de închisoare cu privire la spionaj în favoarea Rusiei şi Iranului