Şeful Meta Mark Zuckerberg a anunţat, cu ocazia celei mai recente conferinţe cu investitorii, că 150 de milioane de oameni accesează acum cel puţin o dată pe zi Threads, cea mai nouă reţea socială a companiei.
Numărul utilizatorilor la nivel de zi a crescut de la 100 de milioane în decembrie, în vreme ce pe lună platforma trecuse de 400 de milioane de utilizatori în luna august.
Zuckerberg nu se sfieşte să spună că Threads poate deveni următoare reţea socială a companiei care să treacă de un miliard de utilizatori.
Acesta mai spune că Threads este aproape de a deveni lider în categoria din care face parte, ceea ce înseamnă că nu mai este mult până când aceasta va depăşi X a lui Elon Musk.
Dincolo de numărul de utilizatori, a crescut cu 10% şi timpul petrecut de oameni în cadrul reţelei, evoluţie care este pusă de şeful companiei pe seama sistemului de recomandări bazat pe inteligenţă artificială.
Cu creşterea numărului de utilizatori vine şi creşterea numărului de reclame care vor fi afişate în cadrul Threads. Acestea ar trebui acum să fie afişate la nivel global, în vreme ce Meta se pregăteşte să introducă şi reclamele video.


