Piața Victoriei se transformă, după modelul Times Square, din New York: Va avea un cu totul alt aspect

<div class=""

Această inițiativă face parte din strategia operatorului de piață de a dezvolta comunitatea de investitori din România. BVB a deschis deja o cafenea la parterul clădirii, un spațiu destinat celor interesați de piețele financiare, conform Profit.ro.

Informația a fost inițial dezvăluită pe Profit Insider. În ultimii trei ani, numărul investitorilor la Bursa de Valori București s-a dublat, ajungând la peste 200.000 de conturi. Totuși, BVB își propune să crească nivelul de conștientizare în rândul românilor cu privire la posibilitatea de a investi în acțiunile unor companii locale importante, prin intermediul platformelor de brokeraj. Pentru a sprijini acest obiectiv, instituția intenționează să monteze ecrane în Piața Victoriei, afișând cotațiile bursiere în timp real.

Bursa de Valori București (BVB) își propune să amplaseze un sistem de afișaj exterior care să afișeze cotațiile bursiere în timp real, inspirat de celebrul panou din Times Square, New York. Aceste benzi de afișaj urmează să fie instalate pe clădirea America House, unde BVB are închiriat un spațiu la etajul 1, cu vedere spre Piața Victoriei. Proiectul, mult discutat în comunitatea bursieră românească, a devenit acum o propunere concretă, cu scopul de a crește vizibilitatea pieței de acțiuni locale și a companiilor listate.

Deși ideea este veche, diferite opțiuni de amplasare nu s-au materializat până acum. Cu mutarea recentă a sediului, BVB are acum o ocazie reală de a implementa proiectul. Documentația necesară urmează să fie depusă după finalul acestei luni, în funcție de schimbarea de mandat la Primăria Sectorului 1, unde fostul primar Clotilde Armand a avut o rată scăzută de aprobare a autorizațiilor de construcții.

Ecranele ar urma să fie amplasate inclusiv spre curtea interioară a clădirii America House, unde se află și cafeneaua operată de BVB, un spațiu deschis publicului și destinat discuțiilor bursiere. Această cafenea, care are deschidere atât spre stradă, cât și spre zona interioară a complexului, face parte din strategia BVB de a dezvolta comunitatea de investitori români, fiind similară cu o cafenea de pe vremea boom-ului bursier din 2006-2007, unde investitorii se întâlneau pentru a urmări cotațiile afișate pe ecrane.

Ironia face ca această cafenea să împartă spațiul comun cu o unitate Starbucks, aflată vizavi, dar BVB își dorește ca locația să devină un punct de întâlnire pentru investitori și pasionați de piețele financiare.

Afișarea în timp real a cotațiilor, atât la sediu, cât și pe televiziuni, este văzută de BVB ca o modalitate importantă de a atrage atenția publicului larg și de a crește nivelul de educație financiară, aducând bursa mai aproape de românii cu resurse financiare pentru investiții.

 

SpaceX, pe cale să primeasca o amendă serioasă pentru nerespectarea unor condiţii de lansare a rachetelor din 2023

România devine tot mai interesantă pe piața brandurilor de lux: Gigantul care vrea să deschidă un magazin în țara noastră