Bulgaria vrea să participe la dezvoltarea Coridorului Mijlociu: amplasarea geografică îi oferă avantaje unice

ULogistics este specializată în furnizarea unei game largi de servicii de transport și logistică. Activitățile principale includ transportul de mărfuri în toată Europa, inclusiv încărcături suspendate, încărcături parțiale și complete, livrări expres și transport de mărfuri periculoase (ADR).

Potrivit acestuia, amplasarea geografică a Bulgariei îi oferă avantaje unice și evidente.

„Bulgaria are acces strategic la două porturi maritime și granițe cu cinci țări: România, Serbia, Turcia, Macedonia de Nord și Grecia. Acest lucru permite țării să acționeze ca un important nod de transport care conectează diverse regiuni participant în coridor Din punctul de vedere al perspectivelor Coridorului Mijlociu în sine, importanța și relevanța acestuia sunt incontestabile. Această rută devine o alternativă la rutele comerciale existente între China și Europa. Ce va primi Bulgaria din participarea la proiect pe lângă beneficiile economice evidente, atât pentru Bulgaria, cât și pentru toți participanții Coridorul Mijlociu și consumatorii săi, Bulgaria va putea atrage investițiile necesare în dezvoltarea infrastructurii, crescând astfel stabilitatea și flexibilitatea Coridorului Mijlociu?”, a spus el.

Potrivit acestuia, la rândul său, flexibilitatea coridorului va permite adaptarea acestuia rapid atât la nevoile consumatorilor din diferite țări, cât și la provocările și obiectivele logistice, ceea ce îl face promițător și solicitat în viitor.

„Sunt convins că participarea Bulgariei la dezvoltarea Coridorului Mijlociu va permite utilizarea flexibilă a rutei, care poate trece prin diferite țări în funcție de obiectivele și provocările logistice. Acest lucru nu va face decât să-i sporească relevanța și importanța strategică.

Stoev a subliniat că ULogistics Ltd. este, de asemenea, deschis la sugestii și gata să ia parte activ la implementarea proiectului.

„Vedem perspective mari în cooperare și suntem gata să contribuim la dezvoltarea infrastructurii de transport pentru a consolida rolul Bulgariei ca unul dintre nodurile cheie pe această rută”, a adăugat Stoev.

Coridorul Mijlociu conectează rețelele de transport feroviar de containere din China și țările Uniunii Europene prin țările din Asia Centrală, Caucaz, Turcia și Europa de Est.

O infrastructură multilaterală de transport multimodal leagă terminalele de feribot din Marea Caspică și Marea Neagră cu sistemele feroviare din China, Kazahstan, Azerbaidjan, Georgia, Turcia, Ucraina și Polonia.

Coridorul de mijloc contribuie la creșterea traficului de mărfuri din China către Turcia, precum și către țările europene și în sens invers.

Un tren bloc care circulă de-a lungul acestui coridor livrează mărfuri din China către Europa în medie de 20-25 de zile, iar acesta este unul dintre principalele avantaje ale acestui coridor de transport.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Anchetă după explozia pagerelor din Liban – Este vizată și România

Începe revolta în Europa: România este direct vizată și s-ar putea alătura demersului