FC Barcelona lansează un tricou special pentru Clasico, cu logo-ul Coldplay

Publicaţia spaniolă Post United a publicat o înregistrare video în care fanul umple pungi întregi cu celebrul tricou, promovat la 399 de euro bucata pe site-ul FC Barcelona. În cele din urmă, el a plecat cu aproximativ douăzeci de tricouri, pentru modica sumă de 8 000 de euro.

Banii strânşi din aceste tricouri vor fi redistribuiţi, potrivit clubului, către un proiect derulat de Agenţia ONU pentru Refugiaţi şi Fundaţia FC Barcelona.

Nu este prima dată când Spotify, sponsorul FC Barcelona, personalizează tricoul clubului pentru un eveniment. În trecut, logo-urile lui Karol G, Rolling Stones, Rosalia şi Drake au apărut pe tricoul Barcelonei.

Apele Române încep pregătirile de iarnă pentru plajele litoralului

PNL Iaşi a contestat la Tribunalul Iaşi listele depuse de filiala ieşeană AUR şi cere respingerea acestora. Liberalii afirmă că listele sunt semnate doar de George Simion, nu şi de Claudiu Târziu, cum prevede statutul AUR