VIDEO Întâlnire de ‘gradul 0’ cu Jerry, într-un hotel de elită: O femeie a fost trezită de un șoarece care se juca pe fața ei

 

@exukfemaleprisoner #fyp @Premier Inn UK ♬ Rat In Mi Kitchen – UB40

Francesca Fattore, în vârstă de 44 de ani, cazată la filiala Eastbourne Polegate a lanțului hotelier, a fost trezită brusc de rozătoare. Imaginile surprinse ulterior arată cum șoarecele se plimbă pe rucsacul și pantofii ei, apoi pe calorifer și perdele.

Ea a declarat: „A fost îngrozitor! Dormeam adânc și, dintr-o dată, am simțit piciorușe mici pe mine. Inițial am crezut că este pisica mea, dar mi-am dat seama rapid că nu eram acasă. Am aprins lumina și am văzut șoarecele sărind de pe pat și alergând prin cameră. Nu mi s-a mai întâmplat așa ceva.”

 

Șoarecele a început ‘să danseze’ pe capul Francescăi la patru dimineața

Francesca, aflată în oraș pentru o întâlnire de afaceri, a trimis filmarea incidentului managerului hotelului și a depus două plângeri oficiale. După șapte zile, a primit un răspuns, dar hotelul i-a oferit rambursarea sumei de 73 de lire doar după ce a distribuit videoclipul pe TikTok.

„Cred că modul în care Premier Inn a gestionat problema este scandalos. Când am discutat cu managerul, mi-a sugerat că poate am adus șoarecele în geantă! Nu a făcut niciun efort să rezolve situația sau să-mi ofere măcar un mic dejun gratuit, deși aveam de condus două ore și jumătate până acasă. Situația ar fi trebuit rezolvată imediat, fără să fie nevoie de un videoclip pe rețelele de socializare.”, a spus oaspetele șocat de experiență.

Acest incident a avut loc la doar câteva zile după ce Premier Inn a raportat profituri preconizate de 300 de milioane de lire sterline, cu promisiunea unui profit de 2 miliarde de lire pentru acționari. Premier Inn, deținut de Whitbread, este cel mai mare lanț hotelier din Marea Britanie, cu peste 800 de locații.

„Ne pare foarte rău că Francesca nu a avut parte de somnul odihnitor pe care îl merita. De îndată ce echipa noastră a văzut videoclipul pe rețelele de socializare, am contactat-o în mod proactiv pentru a ne cere scuze și pentru a-i rambursa cazarea, rezolvând astfel problema mai rapid decât prin plângerea online.”, a declarat un purtător de cuvânt al Premier Inn.

Sursa: www.stiripesurse.ro

Serie A: Fiorentina, set la zero cu Lecce, chiar pe terenul acesteia

Instructor de zbor cu parapanta, mort după ce ar fi căzut în gol de la zeci de metri înălțime