Românii, mai strânși la pușculiță de Black Friday comparativ cu anul trecut / Care a fost cea mai mare comandă

Potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales, ponderea plăților online a crescut, de Black Friday 2024, la 70%, față de cele două treimi care au optat pentru această modalitate de plată în 2023.

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei, dublu față de nivelul maxim înregistrat în 2024, și a constat în echipamente de construcții.

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile: Hrană și accesorii pentru animale de companie, +106,9%, Modă și bijuterii, + 90,3%, Electronice, +79,8%, Alimente, produse de curățenie, +64,8%, Piese și accesorii auto, +61,9%.

Comparativ cu Black Friday 2023, categoriile care au înregistrat o evoluție negativă sunt Cărți, reviste și ziare, -39,7%, și, respectiv Artă și hobby, -26%.

Comparativ cu anul 2023, volumul de comenzi înregistrate prin platforma easySales a crescut cu 30%.

Cele mai mari vânzări sunt înregistrate în cele mai mari județe din România: București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Constanța, Brașov, Prahova, Sibiu, Dolj.

La nivel de vânzări înregistrate în alte țări, ponderea achizițiilor internaționale a crescut, de la 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales, la 4,4% în acest an.

VIDEO Depozit de petrol din Belgorod lovit de o dronă ucraineană

Mario Hermoso, aflat în vederile echipei Real Madrid