Casa de modă Burberry a anunţat o reorganizare masivă, ducând acţiunile la cote maxime, cu o creştere de peste 18%

Burberry încearcă să recâştige interesul cumpărătorilor şi să îşi îmbunătăţească vânzările în scădere, concentrându-se pe designuri de patrimoniu şi piese de colecţie în cadrul unui plan strategic numit ”Burberry Forward”, dezvăluit joi, care a urcat acţiunile cu peste 18%, transmite CNBC.

Planul are scopul de a reconecta brandul cu esenţa sa originală şi de a adopta o abordare mai selectivă asupra produselor, punând accent pe paltoanele şi eşarfele iconice ale mărcii.

După anunţul restructurării, acţiunile Burberry au crescut cu peste 22% şi au închis cu un avans de peste 18%, marcând cea mai mare creştere zilnică înregistrată vreodată.

CEO-ul Joshua Schulman, aflat la conducerea companiei din iulie, a subliniat necesitatea de a corecta rapid direcţia şi de a repoziţiona Burberry pentru o creştere profitabilă şi sustenabilă.

Planurile de relansare au fost prezentate în acelaşi timp cu rezultatele intermediare pe 2024, care au arătat o scădere de 20% a vânzărilor pentru al doilea trimestru consecutiv.

În timp ce sectorul de lux înregistrează o încetinire, Schulman consideră că Burberry poate reveni în prim-plan prin punerea accentului pe autenticitate şi designuri britanice de tradiţie.

 

România joacă penultimul meci din Liga Naţiunilor. Tricolorii întâlnesc vineri Kosovo, pe Arena Naţională

China sfidează limitele ingineriei! De ce au construit un pod impresionant chiar pe mijlocul unui râu?