Pentru a doua ediţie a acestui premiu, LFP a recompensat joi cluburile din Ligue 1 şi Ligue 2 pentru serviciile lor de catering pentru publicul larg. Pe criterii precise precum igiena, prospeţimea şi provenienţa produselor sau satisfacţia clienţilor, cele 21 de cluburi au fost premiate cu bronz, argint sau aur.
Acest sector, sursă independentă de venituri pentru cluburi într-un context economic dificil, cunoaşte un progres semnificativ de mai mulţi ani. În acest sezon, PSG s-a alăturat lui Lyon, considerat capitala gastronomiei, la categoria „Eticheta de Aur”, cea mai înaltă distincţie posibilă.
Urmează Lille, Nantes, Saint-Etienne, Strasbourg, Troyes, Le Havre, Reims, Montpellier, Toulouse şi Caen, recompensate cu „Eticheta de Argint”.
Apoi, alte nouă cluburi, Lorient, Marseille, Nice, Rennes, Clermont, Grenoble, Amiens, Lens, Metz, au primit „Eticheta de Bronz”.
În total, 21 din cele 36 de cluburi profesioniste au fost recompensate, dintre care 14 din cele 18 cluburi din Ligue 1.
În fiecare an, LFP organizează seminarii care reunesc toate cluburile pentru a îmbunătăţi oferta globală a cluburilor sale profesioniste, în ascensiune după pandemia de Covid.