● Carrefour Pantelimon este complet rebranduit și remodelat, în urma achiziției rețelei de magazine Cora România;
● Hipermarketurile Carrefour oferă cea mai extinsă varietate de articole la nivelul întregii rețele; clienții pot regăsi în noul magazin aproximativ 35.000 de produse alimentare și non-alimentare;
● Magazinul include în oferta sa atât produse de brand (inter)național, cât și produse marcă proprie Carrefour la cel mai bun raport calitate-preț;
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a achiziției rețelei de magazine Cora România. Hipermarketul este primul format prin care Carrefour a intrat pe piața din România în 2001 și continuă să joace un rol esențial, oferind o gamă variată de produse pentru toate categoriile de clienți. Extinderea rețelei este parte integrată a strategiei omnichannel a companiei.