Vloggerul, cunoscut în mediul online și pentru comentariile pe teme politice, a declarat la Digi24, că nu există explicații logice pentru succesul campaniei lui Georgescu, însă „trebuie să fie ceva la mijloc”.
Candidatul independent la alegerile prezidențiale Călin Georgescu a declarat că nu a investit niciun ban în campania electorală. Însă, în doar 3 săptămâni, postările sale din mediul online s-au viralizat, convingând peste 2 milioane de români să iasă la vot.
„Omul ăsta a declarat că n-a investit niciun ban în campania sa, dar totuși a reușit să mobilizeze atât de rapid atât de mulți oameni. Avem partide care investesc zeci de milioane de euro în comunicare, dar iată cum un om a reușit ce n-au reușit toate partidele la un loc, dacă stăm să ne gândim la impactul media și la impactul de la vot. Eu zic că nu se poate fără bani”, a spus Faiăr.
În momentul în care o postare a unui utilizator este o promovare plătită, acesta are datoria de a-și marca conținutul ca atare.
Întrebat dacă acest incident are un impact negativ asupra creatorilor de conținut, Silviu Faiăr a spus că nu, atâta timp cât legea este respectată, însă atât el cât și ceilalți au de suferit „la fel ca orice cetățean care până la urmă s-a trezit cu un legionar putinist în turul doi al alegerilor prezidențiale”.