Mbappe vorbeşte în chineză, într-un videoclip de promovare a reţelei Xiaohongshu, echivalentul în China al Instagram – VIDEO

Uneori, 16 secunde sunt suficiente pentru a inflama reţelele sociale. Cu atât mai mult atunci când personajul principal este Kylian Mbappé. Noul star al echipei Real Madrid este noua imagine a Xiaohongshu, cunoscut şi sub numele de RED, echivalentul chinez al Instagram.

Într-un clip publicitar distribuit pe scară largă pe X , atacantul francez, cu cămaşă roşie, se află în faţa camerei. Cu un zâmbet larg pe faţă, el spune un singur cuvânt, numele sponsorului său: Xiaohongshu.

 

Reluată de conturi foarte urmărite, secvenţa pare un montaj realizat de inteligenţa artificială. Pentru unii internauţi, ea generează ironie, pentru alţii circumspecţie şi chiar neînţelegere.

„Nici măcar nu trebuie să facem o glumă aici”, citesc unele dintre reacţii. „Vă implor, spuneţi-mi că este un fals”, a spus un alt utilizator al reţelei X.

Potrivit site-ului de limbă engleză Dao Insights, Kylian Mbappé a fost asociat cu Xiaohongshu – care are şi o platformă de tranzacţionare – de la sfârşitul lunii aprilie.

Natura contractului nu a fost dezvăluită, dar acesta i-a oferit atacantului francez o expunere suplimentară în China. În decurs de patru zile, fostul jucător de la Monaco a adunat aproximativ 192 000 de fani.

Dar el nu era străin de China. Pe Weibo, el are o comunitate activă de fani. Recent, internauţii au postat extrase din conferinţa de presă susţinută la sosirea sa la Real Madrid, precum şi fotografii cu el îmbrăcat în tricoul noului său club.

 

Vaslui: Bărbat rănit, după ce şi-a prins mâna într-un utilaj pentru formarea baloţilor de paie / A fost transportat la spital

Guvernatoarea Gretchen Whitmer, considerată o potenţială rivală democrată a Kamalei Harris, anunţă că va fi copreşedinte al campaniei actualei vicepreşedinte. Tot mai mulţi democraţi o susţin. Atenţia se îndreaptă spre cine ar putea fi coechipierul său