”…Opinie:
Decât să facă tot marketingul ăsta cu reduceri cu 40% sau, nu știu, mașini, șoferi, consilieri de stat și tot “public shaming-ul” aferent de descoperitori de senzațional și risipa, nu ar fi mai simplu să se desființeze Cancelaria Prim-ministrului?
A mai fost desființată, reinființată, iar desființată, iar reinființata…
A, da, domnul Jurca nu ar mai avea portofoliu, dar, na, ne împiedicăm de un portofoliu când e apa 9 lei?
Consilier onorific era nasol, bănuiesc, că na, era și fără bani și făra SPP…
În rest, ipocrizie cât cuprinde, marketing, deficitul crește, deocamdata!
Să ne înțelegem: risipa trebuie eliminată, privilegiile reduse/eliminate, dar…nu cu jumătăți de măsură care se termină când e vorba despre propriile privilegii ale celui care strigă că vrea “capul lui Moțoc”…
Poate ar fi fost mai bine să se ocupe de realitatea din programul Anghel Saligny, care are lucrari efectuate si nefacturate de câteva miliarde bune, decât să fie blocat pe progres financiar și nu fizic(?!).
Sau de ce s-a oprit ANAF de la a mai colecta datele privind cheltuielile de optimizare fiscala….
Sau, de ce nu, poate ar fi trebuit să se intereseze de cum o duc românii simpli….
Că pare că au cam uitat de ei…”, scrie Adrian Câciu.