Agroland deschide un nou magazin în format MEGA în Slobozia, investiţie de 150.000 de euro, iar reţeaua ajunge la 33 de magazine

#image_title

Grupul antreprenorial românesc Agroland, activ în retail, agribusiness, producţie alimentară şi nutriţie animală, continuă extinderea reţelei de magazine prin inaugurarea unei noi unităţi în format MEGA în Slobozia. Investiţia se ridică la aproximativ 150.000 de euro, sumă care nu include stocul de marfă. Este cel de-al 33-lea magazin Agroland MEGA la nivel naţional şi primul în acest format din judeţul Ialomiţa.

”Grupul antreprenorial românesc Agroland, activ în retail, agribusiness, producţie alimentară şi nutriţie animală, continuă extinderea reţelei de magazine prin inaugurarea unei noi unităţi în format MEGA în Slobozia. Magazinul în regim propriu inaugurat astăzi a presupus o investiţie de aproximativ 150.000 de euro, sumă care nu include stocul de marfă”, anunţă compania.

Este cel de-al 33-lea magazin Agroland MEGA la nivel naţional şi primul în acest format din judeţul Ialomiţa.

„Ialomiţa este un judeţ în care ne-am integrat treptat şi în care ne bucurăm de sprijinul unei comunităţi active. Odată cu deschiderea acestui nou magazin format MEGA în Slobozia, consolidăm prezenţa Agroland în regiune şi reconfirmăm angajamentul nostru de a investi local şi de a crea locuri de muncă. Estimăm pentru această unitate vânzări de peste 800.000 de euro în 2026 şi un trafic mediu zilnic de aproximativ 150 de clienţi”, a declarat Horia Cardoş, fondator şi CEO al grupului Agroland.

Noul magazin dispune de o suprafaţă de 300 mp. Totodată, înlocuieşte vechiul magazin tradiţional şi oferă o gamă de peste 2.800 de produse, de la articole pentru grădinărit şi creşterea animalelor, până la produse pentru îngrijirea animalelor de companie.

În trimestrul 2 2025, cele 92 de magazine proprii Agroland au înregistrat 696.000 de clienţi, o creştere de 19% faţă de aceeaşi perioadă din 2024. Valoarea medie a bonului a rămas constantă, la 92 de lei. Pe întregul semestru I din 2025, reţeaua a atras, în total, în magazine proprii şi francize, 2 milioane de clienţi (+20% faţă de S1 2024), iar bonul mediu a fost de 88 de lei.

Agroland este un grup antreprenorial românesc prezent pe piaţa de retail, agribusiness, producţie alimentară şi nutriţie animală, fondat de Horia Cardoş, care şi-a început activitatea în 1997 ca o mică reţea de magazine pentru fermieri. În prezent, prin divizia Agroland Retail, grupul operează cea mai mare reţea – peste 240 de magazine specializate în vânzarea de produse pentru grădină, fermă şi animale de companie.

Divizia Agroland Food integrează fermele existente, fabrica de procesare a ouălor, fermele de reproducţie şi staţiile de incubare, şi în viitor linia de abatorizare. Agroland Agribusiness administrează distribuţia de inputuri agricole, tradingul de cereale, producţia şi selecţia de seminţe, urmând ca până la sfârşitul anului să integreze şi fabricile de furaje.

Acţiunile Agroland Business System şi Agroland Agribusiness sunt listate pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti începând din 2021, sub simbolul AG şi respectiv AAB.

 

 

Zelenski îşi reiterează dorinţa unei întâlniri faţă în faţă cu Putin

Dâmboviţa: Incident la Compartimentul de Primiri Urgenţe Găeşti/ Un tânăr în stare de agitaţie a făcut scandal, răsturnând aparatura medicală/ El a fost amendat cu 8.000 de lei