Asociaţia Pro Infrastructură: Sfârşitul toamnei 2025 pe A0 Cernica-Pantelimon: inaugurare sau un frumos muzeu

#image_title

Asociaţia Pro Infrastructură transmis, joi seară, că mobilizarea din teren arat că UMB vrea să scape cât mai rapid de ciotul de 4,47 kilometri al Autostrăzii A0 Nord dintre Cernica şi Pantelimon şi ar putea termina în noiembrie, lotul va rămâne muzeu, dacă CNAIR nu nu rezolvă la timp conexiunea provizorie cu DN3.

”Sfârşitul toamnei 2025 pe A0 Cernica-Pantelimon: inaugurare sau un frumos muzeu. După evoluţia lucrărilor din acest an şi la ce mobilizare avem în continuare la podul peste Lacul Cernica, este evident că UMB vrea să scape cât mai rapid de ciotul de 4,47 kilometri al Autostrăzii A0 Nord dintre Cernica şi Pantelimon ca să-şi mute oamenii specializaţi pe structuri pe Autostrada A7, acolo unde sunt întârzieri mari şi presiunea PNRR de finalizare în august 2026 este maximă”, au transmis, joi seară, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.

Potrivit acestora, chiar dacă UMB poate termina mini-lotul dintre A2 şi DN3 în noiembrie 2025, ”acesta va fi muzeu, adică nu va putea fi folosit dacă oficialii CNAIR nu rezolvă la timp conexiunea provizorie cu DN3”.

”Asta din cauză că tronsonul vecin construit de chinezii de la CCECC nu fi gata în 2025”, au mai transmis reprezwentanţii organizaţiei.

Contractul cu UMB a fost semnat în 31.08.2020. Prima autorizaţie de construire a fost emisă în aprilie 2023 şi cea de-a doua, cea mai importantă, abia în aprilie 2024 care cere execuţie în 18 luni, deci termen de finalizare: octombrie 2025.

 

Bogdan Ivan, despre imobilul descoperit de ministrul Miruţă, care nu plăteşte chirie de ani de zile: Deşi Ministerul Economiei a solicitat evacuarea spaţiului, cei care îl ocupă au refuzat. Evacuarea poate fi realizată doar prin hotărâre a instanţei

Ter Stegen va fi operat la spate şi va lipsi de pe teren 3 luni