Asocierea de firme Activ Proiectare Infrastructură – Emay Uluslararasi Muhendislik ve Muşavirlik Anonim Şirketi câştigă contractul de 33 milioane lei pentru studiul de fezabilitate al drumului de mare viteză Bucureşti-Giurgiu

Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR) a semnat joi contractul de 33 milioane lei pentru studiul de fezabilitate al Drumului de mare viteză Bucureşti-Giurgiu, cu Asocierea de firme Activ Proiectare Infrastructură – Emay Uluslararasi Muhendislik ve Muşavirlik Anonim Şirketi.

”Compania Naţională de Investiţii Rutiere a semnat astăzi, contractul pentru Studiul de Fezabilitate al Drumului de mare viteză Bucureşti-Giurgiu, prima şosea rapidă care se proiectează la frontiera României cu Bulgaria, un obiectiv strategic pentru conectivitatea între cele două ţări”, anunţă CNIR.

Contractul semnat cu Asocierea de firme Activ Proiectare Infrastructură S.R.L. (liderul Asocierii)- Emay Uluslararasi Muhendislik ve Muşavirlik Anonim Şirketi are o valoare de 33 milioane lei şi o durată totală de 18 luni, din care 16 luni pentru realizarea Studiului, respectiv două luni pentru asistenţă tehnică necesară pregătirii contractului pentru proiectare şi execuţie.

”Am semnat astăzi, contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate al Drumului de mare viteză Bucureşti-Giurgiu, primul obiectiv major de infrastructură rutieră care se proiectează la frontiera cu Bulgaria. Studiul de Fezabilitate va stabili variantele de traseu, profilul drumului de mare viteză (autostradă sau drum expres), structura şi conexiunile cu alte obiective de investiţii, precum viitorul Pod peste Dunăre Giurgiu-Ruse. Apreciem interesul deosebit al publicului pentru această investiţie, iar toate propunerile şi solicitările sunt centralizate şi vor fi înaintate proiectantului. Este un obiectiv în care am avut în vedere, încă de la început, realizarea unor proiecte complementare precum amenajarea unei piste olimpice de canotaj, cât şi posibilitatea implementării prin parteneriat public-privat, aspecte ce sunt de natură să crească competitivitatea proiectului pentru obţinerea finanţărilor europene”, a declarat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.

Acest contract include elemente inovatoare, precum utilizarea BIM (Building Information Modeling) echiparea instalaţiilor de foraj pentru studiul geotehnic cu sisteme GPS şi camere care permit urmărirea lucrărilor în timp real.

 

Drone ucrainene au lovit de patru ori platforma petrolieră Filanovski a Lukoil la Marea Caspică, o premieră, revendică SBU

MAE, atenţionare pentru transportatorii de marfă: În Ungaria, de la 1 ianuarie, se introduce o restricţie de greutate de 7,5 tone pe drumul între Berettyóujfalu şi frontieră