Audienţele partidelor din SuperLiga, în creştere, la două luni de la debutul competiţiei/ Campionatul intern de fotbal, urmărit de 6,3 milioane de români / Partida FCSB-UTA ARAD, pe primul loc în topul audienţelor/ FCSB, cea mai urmărită echipă

Audienţele partidelor din SuperLiga sunt în creştere, la două luni de la debutul competiţiei, anunţă Liga Profesionistă de Fotbal şi eAD, deţinătorul drepturilor comerciale şi TV pentru SuperLiga, precizând că 6,3 milioane de români au urmărit campionatul intern de fotabal, iar Prima Sport şi Digi Sport au înregistrat, în acest sezon, audienţe în trend ascendent. Partida FCSB-UTA ARAD se situează pe primul loc în top, urmată de derby-ul dintre Rapid şi Dinamo. Cele mai urmărite partide, atât pe Digi Sport, cât şi pe Prima Sport, sunt cele ale campioanei FCSB.

”Liga Profesionistă de Fotbal şi eAD, deţinătorul drepturilor comerciale şi TV pentru SuperLiga, anuntă că sezonul actual de SuperLiga creşte audienţa televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiţie de sport din România. Prima Sport şi Digi Sport au înregistrat, în acest sezon, audienţe în trend ascendent. Astfel, la nivel naţional, în rândul întregii populaţii, SuperLiga câştigă teren. Audienţa medie a lunilor iulie şi august vs similar anul trecut este vizibil în creştere:  2,49 puncte de rating  în 2024 vs 2,45 în 2023”, conform unui comunicat.

Campionatul intern de fotbal a fost urmărit de 6,3 milioane de români, adunând toate intervalele de difuzare. Şi numărul microbiştilor care văd în direct meciurile pe micul ecran SuperLiga este în creştere: peste un million de români sunt în faţa televizorului, la Prima Sport sau Digi Sport, la fiecare partidă transmisă.

În top 10 al meciurilor cu cele mai mari audienţe se clasează, pe primul loc, partida dintre campioana en titre, FCSB, şi UTA ARAD. Pe poziţia secundă se află derby-ul dintre Rapid şi Dinamo, iar pe locul 3 se plasează meciul dintre FCSB şi Universitatea Cluj.

”FCSB demonstrează că este cea mai urmărită echipă din SuperLiga şi prin faptul că a jucat în 6 din aceste prime 10 meciuri cu cea mai mare audienţă din actualul sezon până în acest moment”, se arată în comunicat.

TOP 10 MECIURI ÎN AUDIENŢE SUPERLIGA 2024-2025

Audienţa medie per echipă cunoaşte şi ea fluctuaţii semnificative. Cele mai urmărite partide, atât pe Digi Sport, cât şi pe Prima Sport, rămân cele ale campioanei FCSB, chiar dacă procentul total este mai mic faţă de sezonul trecut.

Într-o revenire de formă, după ce la finele anului s-a luptat la retrogradare, Dinamo a crescut cu 14% în preferinţele telespectatorilor.  Cea mai mare creştere, cu 28%, îi aparţine Universităţii Craiova. Într-o creştere semnificativă este şi Hermannstadt, de asemenea, cu 28%. Urmare a unui start slab de sezon, Farul Constanţa, echipa lui Gică Hagi, a scăzut pănă în acest moment cu 17% faţă de perioada similară din sezonul trecut. 

TOP AUDIENŢE/ ECHIPA GAZDĂ

Liga Profesionistă de Fotbal (LPF) este o structură sportivă a tuturor cluburilor profesioniste din Români  care evoluează în primul eşalon fotbalistic – SuperLiga.

eAD Interactive este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa media din România, fiind deţinător exclusiv al drepturilor TV şi comerciale pentru SuperLiga şi agenţie de vânzări de publicitate cu 5 divizii de business: digital, TV, evenimente, SuperLiga şi digital outdoor.  

 

 

 

O reproducere a primei hărţi româneşti de navigaţie pe mare, prezentată publicului la Muzeul Harţilor

MINA, Museum of Immersive New Art marchează un an de la deschidere cu un nou spectacol multimedia dedicat pictorilor clasici români – FOTO