Audienţele pe Max pentru Jocurile Olimpice de la Paris 2024 au depăşit întreaga ediţie Tokyo 2020 după a doua zi

Lansarea Max, platforma de streaming a Warner Bros. Discovery, a contribuit la transformarea modului în care publicul urmăreşte Jocurile Olimpice în toată Europa.

Numărul total de utilizatori unici pentru Paris 2024 pe platformele de streaming ale Warner Bros. Discovery a depăşit deja numărul pentru întreaga ediţie a Jocurilor Olimpice din vara anului 2021, după numai două zile de competiţii la Paris. În weekendul de deschidere, Warner Bros. Discovery a stabilit, de asemenea, un nou record pentru numărul de abonaţi noi într-o singură zi în toată Europa – cu mult peste aşteptări.

Atât pe Max, cât şi pe discovery+ (disponibil în unele ţări din EMEA), Paris 2024 a generat aproape un miliard de minute de streaming, de peste şapte ori mai mult decât în acelaşi moment al Tokyo 2020 şi reprezentând deja 75% din totalul minutelor de la acea ediţie a Jocurilor Olimpice. Timpul petrecut pe Max şi discovery+ a crescut, de asemenea, în mod semnificativ, media de minute urmărite de fiecare privitor crescând cu 63% faţă de Tokyo 2020 până în prezent.

De cinci ori mai mulţi privitori în regim de streaming au urmărit Jocurile în comparaţie cu aceeaşi perioadă a Tokyo 2020. Lansarea Max a fost un factor-cheie în creşterea audienţei, reprezentând 80% din audienţa totală de streaming până în prezent. Sâmbătă, 27 iulie, Warner Bros. Discovery a înregistrat un număr record de privitori pentru Jocurile Olimpice.

JB Perrette, CEO and President, Global Streaming and Games, Warner Bros. Discovery, a spus: „Jocurile Olimpice Paris 2024 au un început fantastic, iar recenta lansare a Max în Europa generează audienţe şi implicare record. Combinaţia puternică şi unică de filme premium şi conţinut scenarizat, cel mai bun divertisment reality şi multe dintre cele mai mari evenimente din sportul internaţional aduce tot mai mulţi oameni pe Max şi îi ţine implicaţi şi mai mult timp. Este încă devreme, aşa că suntem încântaţi să continuăm pe acest drum în următoarele două săptămâni”. 

„Am avut aşteptări mari pentru Paris 2024, aşa că este extrem de satisfăcător să vedem cum calitatea producţiei noastre sportive şi experienţa de utilizare a platformei noastre de streaming rezonează atât de puternic cu privitorii din toată Europa. În doar câteva zile, am văzut cum combinaţia de sport premium şi divertisment aduce publicul împreună pe toate platformele. Fie că este vorba de energia celor aproape 100 de prezentatori şi experţi remarcabili de pe ecran, de studiourile incredibile de pe acoperişul WBD House din Paris sau de funcţii disponibile în premieră pentru fani, cum ar fi alertele de medalii de aur pe Max şi discovery+, Warner Bros. Discovery oferă o experienţă olimpică dincolo de orice s-a mai văzut până acum”, a afirmat Andrew Georgiou, President and Managing Director, Warner Bros. Discovery U.K & Ireland and WBD Sports Europe. 

Engagementul de pe site-urile Eurosport, care oferă gratuit ştiri despre Jocurile Olimpice şi materiale video scurte, a crescut, de asemenea, cu peste 43%.

Media de audienţe ale televiziunilor Eurosport a crescut în toate pieţele majore în comparaţie cu Tokyo 2020 şi a crescut cu 98% în timpul Jocurilor de până acum, mergând împotriva tendinţei de scădere a utilizării totale a televizorului din ultimii ani**.

Jocurile Olimpice Paris 2024 continuă până la Ceremonia de închidere de duminică, 11 august. Sărbătorind prima ediţie a Jocurilor Olimpice ca Warner Bros. Discovery, Paris 2024 sunt difuzate în aproape 50 de ţări în 19 limbi pe Max, discovery+ şi la Eurosport. 

Alte şase persoane urmărite internaţional, aduse în ţară de poliţişti / În ce ţări au fost prinşi condamnaţii

OMV Petrom vrea să vândă o parte din participaţia deţinută în perimetrul Han Asparuh offshore din Bulgaria