Autostrada care va uni două provincii istorice ale țării prinde viteză: Au început forajele care străpung Carpații

#image_title

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) anunță că, în această săptămână, au început lucrările de foraj geotehnic și în zona montană a Autostrăzii A13 Braşov–Bacău, pe tronsonul cuprins între km 92 și km 124.

Prestatorul este mobilizat cu 6 instalații de foraj, iar până în prezent au fost realizați aproximativ 11.000 de metri liniari, ceea ce reprezintă o treime din totalul estimat.

Forajele geotehnice pentru studiul de fezabilitate al Autostrăzii A13 Braşov-Bacău au început, săptămâna aceasta, şi în zona montană (km 92- km 124), anunţă Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR).

Echipa CNIR a fost pe teren şi săptămâna aceasta, consttând că au fost foraţi aproximativ 11.000 metri liniari în judeţele Braşov, Covasna şi Bacău şi că mobilizarea este corespunzătoare cu 6 instalaţii de foraj din care un echipament în zona localităţii Breţcu (jud. Covasna) şi alte cinci instalaţii de foraj în zona localităţilor Poiana Sărată, Hârja, Nicoreşti, Bogdăneşti şi Dumbrava (jud. Bacău).

Sectorul Braşov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraş-Braşov printr-un nod de mare viteză în zona localităţii Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni cu Autostrada Moldovei -A7.

Valoarea contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate este de 81 milioane lei, cu un termen de execuție de 24 de luni. La final, autostrada va permite parcurgerea a peste 230 km exclusiv pe drum de mare viteză, legând direct Transilvania de Moldova.

Germania și Austria fac front comun în problema care bântuie Europa

CFR Cluj îl transferă pe fundaşul nigerian Kenneth Omeruo