Bătălie mare pentru cea mai scumpă autostradă din istoria României: Lucrări extrem de complexe și dificile

„Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău, clasamentul:

1. MAKYOL

2. UMB

WEBUILD este descalificată”, scrie o sursă de încredere a API, informează Economica.

Tronsonul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău, care include și Tunelul Meseș, cea mai grea secțiune a Autostrăzii Transilvania are o lungime de aproximativ 41 km.

Pe cel mai dificil tronson al Autostrăzii Transilvania vor fi construite 65 de lucrări de artă, viaducte, poduri şi pasaje cu o lungime totală de 13 kilometri, iar tunelul de la Meseş cu două galerii va avea o lungime de 2,9 kilometri.

–Tronsonul de autostradă va avea o lungime de 41 de kilometri, cu numeroase lucrări de artă:
– viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostrada – în numar de 65 de bucăți, în lungime totală de aproximativ 13 km;
– Tunelul Meseș cu două galerii – în lungime de 2.89 km și cu 2 benzi de circulatie pe sens.

 

 

Șeful din Siria al transferurilor de bani ale Hezbollah a fost ucis. Anunțul Israelului după atacul din Damasc

Gaza, măcinată de război! Adăposturile sunt atât de aglomerate încât unii oameni trăiesc în toalete