Bringo a realizat anul trecut o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei şi estimează rezultate similare în acest an

Bringo, serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin cumpărător personal, trece pragul de 1 milion de comenzi livrate în acest an. Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei şi o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează rezultate similare în 2024.

”Bringo, primul serviciu de livrare rapidă a cumpărăturilor online prin personal shopper din România, trece pragul de 1 milion de comenzi livrate în 2024. Cu o valoare a vânzărilor intermediate de aproape 500 milioane de lei şi o cifră de afaceri de peste 60 milioane de lei în 2023, Bringo estimează rezultate similare în 2024, mizând pe loializarea clienţilor existenţi şi pe extinderea continuă a reţelei de parteneri şi a ofertei”, anunţă compania.

Lansat în urmă cu opt ani ca un serviciu local de livrare în Bucureşti, în prezent, Bringo activează în 37 de oraşe din România, are 180 de parteneri şi o flotă de peste 1100 de personal shopperi, care livrează, în medie, peste 4.000 de comenzi zilnic.

„În momentul de faţă, acoperim 18 verticale de produse, inclusiv Farma, Pet Shop, Florării, Papetării, Electronice. Avem în medie între 4.000 şi 4.500 de comenzi în fiecare zi, cu vârfuri în zilele aglomerate. Bineînţeles, avem perioade atipice, cum ar fi septembrie, când ”Back to School” aduce un vârf de comenzi zilnic de până la 7.000. Circa jumătate sunt livrate în Bucureşti, restul în ţară, centrele urbane mari, generând şi cele mai multe comenzi”, precizează Florina Dobre, CEO Bringo.

Potrivit Bringo, în 2024 că cele mai comandate produse sunt apa (naturală plată şi carbogazoasă), bananele şi castraveţii, urmate de pătrunjel şi ceapă. La nivel de categorii, cele mai populare includ alimentele proaspete, produsele de uz casnic şi farmaceutice.

În primele 9 luni ale anului, cele mai multe comenzi au fost plasate din Bucureşti, urmat de Iaşi, Cluj, Braşov şi Constanţa, arată datele Bringo.

La nivel naţional, comanda medie s-a situat în jurul valorii de 285 lei, uşor crescută în zilele de vineri şi sâmbătă când comanda medie la nivel naţional este în jur de 300 lei, comparativ cu luni şi marţi, când se situează în jurul valorii de 272 lei.

Cea mai mare comandă plasată în acest an vine din Cluj, iar valoarea ei se situează în jur de 9.000 lei. Cele mai aglomerate zile pentru livrări sunt vineri şi sâmbătă atât în Bucureşti, cât şi în restul ţării.

Bringo este o aplicaţie de cumpărături online disponibilă în 37 oraşe din România şi lider naţional pe segmentul eGroceries.

Platforma oferă acces la peste 350.000 de produse din peste 200 de magazine partenere.

Bringo activează şi internaţional în Maroc şi Belgia prin Bringo International.

 

 

Brandul internaţional de cosmetice şi îngrijire personală Rituals Cosmetics va deschide miercuri primul magazin din România

FC Barcelona va purta logoul trupei Coldplay la El Clasico cu Real Madrid