Carlos Alcaraz devine imaginea unui gigant în domeniul alimentației

#image_title

Într-un comunicat, Danone a menţionat că Alcaraz va fi “ambasadorul” său mondial şi va avea un rol universal în cadrul mărcilor grupului pentru a promova obiceiuri alimentare bune pe termen lung, care pun accent pe o dietă echilibrată, hidratare sănătoasă şi activitate fizică regulată de la o vârstă fragedă.

Ca simbol al mărcii, Alcaraz va apărea în campanii internaţionale axate pe două din segmentele sale de produse: lactate bogate în proteine şi produse hidratante.

Totodată, compania franceză se angajează să sprijine Fundaţia Carlos Alcaraz, al cărei obiectiv este “promovarea importanţei sportului şi a sănătăţii fizice şi mentale în rândul noilor generaţii”.

La rândul său, Carlos Alcaraz a afirmat că este mândru să colaboreze cu o companie pe care o cunoaşte din copilărie: “Rutina mea sportivă se bazează pe o hidratare sănătoasă şi o dietă echilibrată şi vreau să transmit asta tinerei generaţii”. AGERPRES

Forța care a speriat Iranul – Câți militari americani sunt în Orientul Mijlociu

Premierul Ilie Bolojan, întâlnire cu ministrul de finanţe: Discuţii despre legislaţia privind reducerea de cheltuieli, încasările la buget şi pregătirea unei întâlniri cu o agenţie de rating, care va avea loc miercuri