“Suntem foarte încrezători că odată cu implementarea platformei CRM Creatio, dezvoltată pe o tehnologie modernă no-code și având la bază practici de top din zona serviciilor financiare, CEC Bank va oferi o îmbunătățire majoră a nivelului de satisfacție privind serviciile oferite pe piața bancară din România. Construcția unui parteneriat sustenabil cu clienții noștri se bazează pe încredere, pe conveniența și disponibilitatea ridicată a serviciilor noastre, asigurate de un model de distribuție hibrid, în care rețeaua teritorială extinsă joacă un rol foarte important, având în vedere misiunea Băncii de a susține creșterea incluziunii financiare, mai ales în mediul rural și urban mic“, a declarat Gabriel Pralea, Director al Direcției de Administrare a Rețelei Teritoriale din cadrul CEC Bank.
Implementarea va implica dezvoltarea unui ecosistem integrat format din 14 module, desfășurat pe o infrastructură cloud, care va facilita gestionarea relațiilor cu cei peste 2,3 milioane de clienți ai Băncii, inclusiv persoane fizice și companii. Aceste module vor oferi funcționalități avansate în domenii comerciale esențiale, cum ar fi managementul vânzărilor, operațiunile și marketingul.
De asemenea, platforma va include capacități de management al proceselor de afaceri, permițând automatizarea și monitorizarea fluxurilor de lucru.
“De la susținerea unor decizii financiare majore (precum finanțarea unei investiții pe termen lung) până la deservirea celor mai simple nevoi tranzacționale, funcționalitățile oferite de cele 14 module distincte ale platformei CRM vor permite celor peste 3.500 de utilizatori din Bancă, atât din front-office, cât și din centrala băncii, să fie mai eficienți în colaborarea internă și implicit mai performanți în comunicarea și soluționarea nevoilor de zi cu zi ale clienților noștri“, a adăugat Gabriel Pralea.
“Echipa Creatio este încântată să colaboreze cu CEC Bank pentru a implementa soluția noastră modernă de CRM, bazată pe tehnologii AI și no-code. Acest parteneriat va permite CEC Bank să optimizeze eficiența operațională, să simplifice procesele de lucru pentru angajați și să îmbunătățească considerabil experiența clienților. Suntem încrezători că platforma noastră flexibilă și inovatoare va oferi băncii agilitatea necesară pentru a genera valoare pe termen lung, atât pentru afacere, cât și pentru clienții săi”, a declarat Jason Olkowski, Chief Customer Officer, Creatio.
Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de 93,23 miliarde de lei, la sfârșitul semestrului I 2024.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.