Potrivit unei postări pe pagina de Facebook a companiei, contractul are o valoare de 46,5 milioane lei (fără TVA) şi include: revizuirea/completarea studiului de fezabilitate (cu termen de finalizare aprilie 2025); realizarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – PAC (termen 6 luni); elaborarea proiectului tehnic de execuţie – PTE (cu termen 6 luni).
„Am început o analiză a documentaţiei pe care am preluat-o şi am solicitat proiectantului, Consitrans SRL, o actualizare a graficului de realizare a acestui proiect pentru a verifica în ce măsură poate fi respectat. Ne propunem să lansăm în licitaţie sectorul de autostradă Cristian – Codlea din judeţul Braşov”, a declarat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.
CNIR şi proiectantul Consitrans derulează de la sfârşitul anului trecut contractul pentru finalizarea studiului de fezabilitate al Autostrăzii A13 Braşov – Bacău.
Conform Analizei Multi Criteriale de traseu, proiectul autostrăzii A3 Ploieşti – Braşov, cu o lungime de 112 kilometri, are ca punct de pornire zona de sud a municipiului Ploieşti, în continuarea segmentului A3 Bucureşti – Ploieşti şi include sectorul A3 Râşnov – Cristian, deschis circulaţiei în 2020, iar punctul final va fi la Codlea, în zona nord – vest a Braşovului. La Codlea, autostrada A3 se va conecta, printr-un nod de mare viteză, cu A13 Sibiu – Făgăraş – Braşov, respectiv A13 Braşov – Bacău.