Crama Domeniile Davidescu a înregistrat în 2024 o creştere de 24% a vânzărilor de vin din România, ajungând la 13,8 milioane de lei

Crama Domeniile Davidescu a înregistrat în 2024 o creştere de 24% a vânzărilor de vin din România, ajungând la 13,8 milioane de lei, de la 11,1 milioane lei în 2023.

”Crama Domeniile Davidescu a înregistrat în 2024 o creştere de 24% a vânzărilor de vin din România, ajungând la 13,8 milioane de lei, de la 11,1 milioane lei în 2023. Avansul vânzărilor de anul trecut a fost susţinut, atât pe partea de retail, cu o evoluţie constant ascendentă a tuturor sortimentelor, cât şi prin debutul vânzărilor în HoReCa. Feteasca Neagră, sortimentul locomotivă pe piaţa din România, a avut la rândul ei o evoluţie foarte bună. În acelaşi timp, vinurile spumante, deşi o categorie mai mică în portofoliu, au înregistrat o uşoară creştere anul trecut”, anunţă compania.

Un alt factor determinant în avansul vânzărilor din 2024 a fost extinderea reţelei de distribuţie şi creşterea numărului de magazine în care vinurile companiei sunt disponibile, la peste 3.000

„Vânzările Domeniile Davidescu se află pe o traiectorie ascendentă de mai mult timp. Abordarea pe care am mizat – aducerea în echipa noastră a unor oenologi cu o experienţă desăvârşită şi o bogată cultură în vinificaţiei, formaţi în „Lumea Nouă” a vinurilor, California şi Noua Zeelandă – s-a dovedit câştigătoare”, a declarat Adrian Davidescu, CEO-ul Domeniile Davidescu.

Comparativ cu 2019, primul an pe piaţa românească, când Domeniile Davidescu a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de lei, volumul businessului companiei a crescut de peste patru ori. 

“Pasiunea pentru vinuri fine şi pământul care le hrăneşte o avem de patru generaţii, dar bunicul meu Ilie Davidescu, vinificator artizanal şi apicultor desăvârşit, a pus bazele afacerii de familie. De la el, rădăcinile familiei noastre s-au adâncit în tradiţia vinificaţiei, iar azi noi continuăm moştenirea, implicandu-ne personal în crearea fiecărui cupaj, pentru ca vinurile noastre să ajungă la consumatori în cele mai bune condiţii”, declară Andrian Davidescu.

Pentru 2025, compania îşi propune o creştere tot de 25%, prin extinderea ofertei de produse şi prin creşterea distribuţiei.

Crama este situată în cea mai sudică zonă a Republicii Moldova, în apropiere de lacul Beleu, şi beneficiază de o linie de îmbuteliere italiană Bertolaso. Marca Domeniile Davidescu este vândută atât în România cât şi pe pieţele internaţionale de pe trei continente.

Compania vinde în peste 3.000 de magazine, atât în cele specializate, cât şi în principalele reţele internaţionale de magazine, offline (Auchan, Carrefour, Lidl, Mega Image, Metro, Profi, Selgros şi Remarkt) şi online (eMag, Freshful, Beicevrei, King).

Domeniile Davidescu este Furnizor al Casei Regale a României din noiembrie 2024.

Trump ridică sancţiunile impuse de Biden unui apropiat al lui Orban, Antal Rogan

Alba: Alunecare de teren în satul Lunca/ Accesul auto spre cele peste 50 de case aflate în amonte, restricţionat – FOTO