Potrivit sursei citate, la nivel de marketplace-uri, cele mai rapide evoluţii în ceea ce priveşte numărul de comenzi au avut-o noii intraţi în ecosistemul easySales, respectiv Trendyol (+2316,8%) şi FashionDays (+1121,5%).
De asemenea, în perioada analizată, jucătorii consacraţi au înregistrat evoluţii de două cifre ca număr de comenzi: Altex – de plus 22,31% şi Decathlon – creştere de 22,06%. În acelaşi timp, liderul pieţei, eMag, a cunoscut o uşoară încetinire la final de iunie, comparativ cu ianuarie, de 3,02%.
În acelaşi timp, şi vânzările realizate prin intermediul site-urilor proprii ale comercianţilor au consemnat un salt semnificativ, de 23,2%.
Referitor la numărul de produse listate în marketplace-uri, Trendyol a fost pe primul loc, cu de aproape 30 de ori mai multe produse listate în iunie faţă de ianuarie, urmat de FashionDays – cu de opt ori mai multe oferte. Pe locurile următoare s-au clasat, în ordine: Flanco (+86,93%), Altex (+57,40%), Pepita (+36,92%), Decathlon (+22,47%), Okazii (+21,35%), Cel (+21,13%), Vivre (+13,23%), Elefant (+12,56%) şi eMag (+16,07%).
Totodată, prin intermediul platformei easySales s-au înregistrat cu 23% mai multe facturi şi s-au automatizat cu 21,85% mai multe AWB-uri.
Pe data de 25 septembrie, Aula Magna a Universităţii Politehnice Bucureşti va găzdui experţii industriei eCommerce în cadrul celei de-a şasea ediţii a evenimentului eCommerce Talks by easySales, ce va grupa 700 de participanţi şi 40 de expozanţi.
easySales este o platformă B2B şi un start-up, lansat în aprilie 2019, ce oferă ca beneficii principale: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a preţurilor şi a vânzărilor, traducerea automată.
Recent, compania a primit distincţia Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.