Daniel David exclude revenirea la teze și semestre: Nu oprește nimeni pe nimeni!

În ceea ce priveşte tezele, ministrul a afirmat că profesorii au posibilitatea de a face evaluări sumative, importante fiind aceste evaluări în sine, nu denumirea lor sau ponderea în media finală.

”Nu opreşte nimeni pe nimeni să facă evaluări sumative pe disciplinele pe care le are, că se cheamă teză sau nu se cheamă teză, chiar contează? Chiar contează ponderea pe care o are în medie? Până la urmă contează evaluarea sumativă”, a subliniat ministrul.

Daniel David a arătat că practica tezelor este una ”neuniformă” în condiţiile în care standardele de evaluare nu sunt clar definite.

”Până când clarificăm aceste standarde de notare, eu vă sugerez să nu mai tot schimbăm şi să înnebunim copiii, nu există niciun argument psiho-pedagogic pentru care ar trebui să ne reîntoarcem de la module la semestre, e drept că nu am avut argumente foarte puternice nici când am trecut de la semestre la module, dar odată ce am trecut şi lucrurile funcţionează, nu mai tot facem schimbări bulversând copiii. Aşa că v-aş ruga să ne focalizăm pe ce putem face bine în sistemul pe care îl avem, fără să ne apucăm să schimbăm din nou sistemul în arhitectura lui”, a afirmat ministrul Educaţiei.

Bursa de Valori închide la un maxim istoric – Banca Transilvania, din nou lider pe tranzacţii

Bursele europene au închis joi în creştere după decizia BCE de a reduce dobânda cheie; acţiunile Wise au urcat cu 7,1%