Discovery Channel sărbătoreşte anul acesta 40 de ani cu programe speciale, conţinut extins pe social media şi spot nou

Discovery Channel împlineşte 40 de ani şi va transmite de-a lungul anului programe speciale, conţinut extins pe canalele de social media, produse dedicate fanilor şi un nou spot de marcă.

Warner Bros. Discovery colaborează, de asemenea, cu Fundaţia Arbor Day pentru a planta peste 40.000 de copaci la nivel global, contribuind astfel la susţinerea biodiversităţii şi la îmbunătăţirea sănătăţii comunităţilor din întreaga lume. Totodată, o colecţie specială dedicată celei de-a 40-a aniversări va fi disponibilă pe Max. Aceasta va include programe consacrate din arhiva Discovery, care aduc în prim-plan angajamentul brandului, de a stârni curiozitatea şi de a extinde limitele descoperirii.

Discovery Channel este dedicat conectării audienţelor pasionate de aventură şi de lumea din jurul lor. Conţinutul precum „O pradă mortală” („Deadliest Catch”), („Expediţii în necunoscut” („Expedition Unknown”) şi „Goana după aur” („Gold Rush”), împreună cu Shark Week, evenimentul anual de programare tentpole, servesc ca portaluri de încredere care transportă telespectatorii direct în momente palpitante, reale, cu miză mare. Cu personaje inteligente şi autentice ale căror poveşti informează şi inspiră, Discovery celebrează oamenii care nu se dau în lături de la nimic pentru a explora noi spaţii şi a-şi îndeplini visele.

Discovery Channel face parte din Warner Bros. Discovery (NASDAQ: WBD), o companie globală lider în media şi divertisment, care creează şi distribuie cel mai diferenţiat şi complet portofoliu de conţinut şi mărci din lume în televiziune, film şi streaming. Disponibil în peste 220 de ţări şi teritorii şi în 50 de limbi, Warner Bros. Discovery inspiră, informează şi distrează publicul din întreaga lume prin intermediul mărcilor şi produselor sale emblematice, care includ, de asemenea: Discovery Channel, Max, CNN, Eurosport, HBO, HGTV, Investigation Discovery, TLC, Food Network, Animal Planet, Cartoon Network, Cartoonito şi altele.

Investitorii Tesla sunt uşuraţi că Musk se va concentra din nou pe companie, dar îngrijoraţi de impactul politic asupra imaginii brandului

ARCUB a lansat sesiunea de finanţare „Bucureşti. Împreună”, dedicată susţinerii sectorului creativ din Capitală