Dragoş Şeuleanu, jurnalist şi manager de marcă, care a marcat istoria Radioului public prin contribuţii remarcabile atât în plan editorial, cât şi strategic, a murit la vârsta de 63 de ani, a anunţat Societatea Română de Radiodifuziune.
Dragoş Şeuleanu şi-a început cariera în radio la 29 ianuarie 1990, ca jurnalist în Redacţia Emisiunilor pentru Tineret-Copii, în cadrul Departamentului Ştiinţă-Învăţământ. A fost vocea şi semnătura unor emisiuni care au avut un impact naţional semnificativ – „Tradiţii şi valori culturale pe pământ românesc” şi „Cafeneaua oamenilor de afaceri”, impunându-se prin seriozitate şi originalitate.
În cadrul Radioului Public a fost redactor-şef adjunct al Direcţiei Programe, director al Direcţiei Resurse Umane, apoi Secretar General al Societăţii Române de Radiodifuziune, Director General Executiv şi ulterior Preşedinte Director General al SRR între anii 2001–2005. În această calitate, a promovat modelul de „etalonare informaţional-culturală” şi a consolidat legăturile internaţionale ale instituţiei, reprezentând România în cadrul EBU şi altor organisme de prestigiu. A fost unul din iniţiatorii Târgului de Carte Gaudeamus, a fost ales vicepreşedinte al Clubului Român de Presă şi a derulat un amplu proces de modernizare tehnologică şi informatizare a Radioului public.
Absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, EMBA si doctor în Ştiinţe Economice şi Afaceri Internaţionale, Dragoş Şeuleanu a fost decorat în anul 2003, la împlinirea a 75 de ani de la înfiinţarea Societăţii Române de Radiodifuziune, cu Ordinul Naţional Serviciul Credincios, o recunoaştere a contribuţiei sale la modernizarea instituţiei şi la promovarea valorilor jurnalismului public.
Vicepreşedinte şi ulterior preşedinte interimar al Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Dragoş Seuleanu a lucrat, în ultimii ani, în domeniul comunicării publice la ELI-NP (Laserul de la Măgurele).