Dragoş Stanca a fost desemnat pentru un nou mandat de preşedinte BRAT

Dragoş Stanca a fost desemnat, joi, în cadrul Adunării Generale a Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT), pentru un nou mandat de preşedinte, poziţie pe care o ocupă din 2018, dar şi ca reprezentant al mediului online, din poziţia de fondator al companiei Thinkdigital Internet & Advertising SA.

Vicepreşedinte BRAT pentru outdoor a fost aleasă Elvira Munteanu, reprezentantă a companiei Universal Solution. Presa scrisă este reprezentantă la nivel de vicepreşedinte BRAT de Marius Gheorghe – Media Investment, iar radioul de Valentin Stirbu de la Digi Romania. Departamentul Social – Media l-a desemnat ca vicepreşedinte BRAT pe Alin Alecu – ARBO Media.

În cadrul Consiliul Director BRAT au mai fost aleşi: Ştefan Iordache – Publicis Groupe Media, Mihai Trandafir – B.V. McCann Erickson, Florin Ciucas – Bihor Media, Daniela Munteanu – Essence Mediacom, Vlad Stanislav – PRO TV, Horaţiu Gîrbea – Euromedia Group, Raluca Pop – DEFI România, Corina Matei – eAD Interactive, Maria Ţoghină – Societatea Română de Radiodifuziune, Stefan Horobeţ – Antena Group, Nicoleta Gruia – Spot Media, Andrei Bereanda – Ringier România.

„BRAT rămâne de peste trei decenii o organizaţie esenţială în ecosistemul media şi un organism esenţial care asigură corectitudinea cifrelor raportate de mai multe medii, precum şi sursa de încredere pentru studii majore şi importante. Sunt onorat de încrederea pe care am primit-o, din nou, o chestiune care mă obligă să continui alături de echipa BRAT proiectele importante pe care le derulăm atât în digital, cât şi în zona de radio, OOH, print şi influencer marketing. Cred că viitorul industriei trebuie dictat şi mai departe de etică şi de transparenţă, nu doar de cifrele seci şi de algoritmi care nu prioritizează şi nici nu servesc interesul public”, a comentat preşedintele BRAT, Dragoş Stanca, după vot.

În cadrul adunării generale BRAT, Arina Ureche, director general, a prezentat principalele realizări ale organizaţiei din ultimul an, situaţia proiectelor curente şi propuneri pentru activitatea anului următor. Managerul a evidenţiat noile provocări ale industriei media, cu precădere cele legate de transparenţa şi credibilitatea presei, precum şi rolul pe care BRAT şi-l va asuma pe viitor, în coordonarea unor proiecte în domeniul legislativ şi al reglementării, în sprijinul membrilor organizaţiei.

În acest context, membrii BRAT au stabilit noua direcţie strategică a asociaţiei, confirmând interesul şi angajamentul membrilor în dezvoltarea şi susţinerea noilor proiecte, pe lânga cele de standardizare şi măsurare a performanţelor produselor media.

Un subiect important dezbătut în cadrul întâlnirii a fost impactul European Media Freedom Act asupra industriei de media şi publicitate, precum şi drepturile şi obligaţiile pe care noua legislaţie le va acorda furnizorilor de servicii media din România. Subiectul a fost dezbătut împreună cu Valentin Jucan, vicepreşedintele CNA, care a oferit şi perspectiva autorităţii de reglementare asupra implementării regulamentului european în România, precum şi asupra modului în care CNA şi BRAT pot colabora pentru a asigura aplicarea noii legislatii cât mai eficient, în beneficiul industriei de media şi a societăţii în general.

„Proiectul de lege pentru implementarea EMFA poate fi pus pe masa parlamentarilor doar de către reprezentanţi ai breslei, alături de Consiliul Naţional al Audiovozualului. Este esenţial ca de această dată să arătăm unitate, coerenţă şi faptul că suntem capabili să înţelegem piaţa media şi să o protejăm. Dacă dorim să recâştigăm încrederea publicului şi să promovăm valorile unei pieţe libere şi corecte, trebuie să o facem împreună”, a precizat vicepreşedintele CNA, Valentin Jucan.

În cadrul evenimentului, BRAT a prezentat o bazată pe datele disponibile în cadrul asociaţiei, privind modul în care populaţia se informează din media.

Biroul Român de Audit Transmedia – BRAT este organizaţia industriei de media şi publicitate care are ca obiectiv stabilirea de metode şi standarde comune privind modul de măsurare a indicatorilor de performanţă ai produselor media, fiind reperul industriei în tranzacţionarea publicităţii. BRAT pune la dispoziţia industriei de media şi publicitate în acest moment nu mai puţin de 12 studii strategice şi tactice necesare în realizarea strategiilor de media şi comunicare şi în achiziţia de media. 

Organizaţia măsoară transparent şi obiectiv audienţa mediului online (SATI), a presei scrise (SNA şi Auditul Tirajelor) şi a panotajului (SAO), realizează studiul de consum şi strategie media (FOCUS) şi monitorizează investiţiile în publicitate în 5 medii (MIP): online, presă scrisă, panotaj, radio şi influencer marketing.

”Am fost un terorist şi nu-mi voi cere scuze pentru asta”, declară jihadistul Mehdi Nemmouche înainte să-şi afle verdictul vineri seara. El este acuzat că a fost unul dintre temnicerii jurnaliştilor, în solda grupării Statul Islamic în Siria, în 2013

Budăi (PSD): Nicușor Dan reprezintă cel mai mare risc pentru România în acest moment