E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în ultimii cinci ani, majoritatea în dezvoltarea serviciilor digitale pentru clienţi

E.ON Energie România anunţă că a investit în ultimii cinci ani 24 milioane de euro în dezvoltarea şi îmbunătăţirea platformelor IT. Potrivit companiei, 68% dintre clienţi sunt digitali, iar 50% au optat pentru factura electronica.

”E.ON Energie România investeşte cu prioritate în digitalizarea serviciilor, circa 83% din suma totală investită din ultimii cinci ani, în valoare de 24 milioane de euro, revenind dezvoltării şi îmbunătăţirii platformelor IT, astfel încât interacţiunile clienţilor cu compania să fie cât mai simple şi rapide”, anunţă compania.

La acest moment, peste 2,4 milioane de clienţi rezidenţiali, reprezentând 68% din totalul acestei categorii, deţin un cont personal E.ON Myline. Faţă de anul 2020, numărul de clienţi digitali s-a dublat.

Totodată, peste 1,94 milioane de clienţi rezidenţiali au optat pentru factura electronică, reprezentând aproape 50% din totalul acestora şi o creştere de 1,2 ori faţă de acum cinci ani.

Motivul acestor evoluţii pozitive constă în uşurinţa şi rapiditatea pe care le oferă serviciile digitale în ceea ce priveşte gestionarea de către clienţi a contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării şi plăţii, respectiv accesul la informaţii actualizate şi la oferte personalizate de soluţii de eficienţă energetică.

Compania crede că următorii ani vor aduce transformări semnificative în modul în care utilizatorii interacţionează cu platformele şi tehnologiile. Evoluţia tehnologiei va permite oferirea de experienţe digitale personalizate, iar interacţiunea umană va deveni mult mai empatică şi individualizată.

E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice, având un portofoliu din circa 3,5 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. Grupul E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 20 de ani. De la intrarea pe piaţa din România, E.ON a investit circa 2,4 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor. Totodată, valoarea contribuţiilor virate la bugetul de stat şi bugetele locale se ridică la 3,8 miliarde de euro.

 

Victor Ponta candidat prezidențiale 2025

Victor Ponta critică manipularea prin sondaje de opinie și cere transparență în campania electorală

Drumarii intervin cu utilaje în Pasul Tihuţa / Se circulă în condiţii de iarnă – VIDEO