Educaţie prin şah, programul FR Şah a adus în februarie şahul în nouă oraşe din ţară şi a implicat peste peste 500 de copii

Federaţia Română de Şah a organizat pe parcursul lunii februarie o serie de evenimente şahiste în nouă oraşe din România, sub umbrela programului Naţional Educaţie prin Şah. Copiii pasionaţi de sportul minţii au avut ocazia să participe la competiţii şi simultane desfăşurate în centrele comerciale din Bucureşti, Piteşti, Craiova, Oradea, Târgu Mureş, Timişoara, Satu Mare, Constanţa şi Cluj.

Evenimentele, organizate în parteneriat cu Auchan şi Aushopping, au atras un număr mare de participanţi, consolidând interesul tot mai mare pentru şah în rândul tinerei generaţii. Cele mai mari participări s-au înregistrat la Cluj (150 de copii) şi Timişoara (101 copii), iar la Oradea şi Târgu Mureş formatul a inclus un simultan de şah la 30 de mese per locaţie. În celelalte oraşe, competiţiile au reunit între 30 şi 76 de participanţi. În total, peste 500 de copii s-au bucurat de această experienţă, fiecare dintre ei fiind premiat pentru efortul şi implicarea sa.

„Ne bucurăm să vedem cum şahul îşi găseşte locul tot mai des în spaţiul public, devenind accesibil unui număr tot mai mare de copii. Prin acest parteneriat cu Centrele Comerciale Auchan şi Aushopping, am reuşit să aducem şahul mai aproape de comunităţi, oferind tinerilor o experienţă competitivă, dar şi educativă, într-un mediu prietenos. Suntem recunoscători pentru sprijinul oferit de partenerii noştri şi suntem convinşi că astfel de iniţiative vor continua să contribuie la dezvoltarea viitoarelor generaţii de jucători de şah”, a apreciat Preşedintele F.R. Şah, Vlad Ardeleanu.

Toţi participanţii au fost recompensaţi cu medalii şi diplome, recunoscând astfel dedicarea şi pasiunea lor pentru şah.

„Suntem încântaţi să susţinem iniţiative care aduc şahul mai aproape de comunităţi şi creează oportunităţi valoroase pentru tinerii pasionaţi de acest sport al minţii. Prin acest parteneriat, Centrele Comerciale Auchan şi Aushopping devin nu doar spaţii de shopping, ci şi locuri unde educaţia, competiţia şi socializarea se îmbină armonios. Ne dorim ca astfel de evenimente să inspire cât mai mulţi copii să descopere beneficiile şahului şi să îşi dezvolte gândirea strategică într-un mediu prietenos şi accesibil”, a declarat şi Isabella Santeiu, Marketing Manager, Centrele Comerciale Auchan şi Aushopping.

Hegseth ordonă redenumirea unei baze cu un nume care-l aminteşte pe al generalului confederat Benning, după o revenire similară la numele Fort Bragg

Ligue 1: Un fotbalist de la AS Saint-Etienne a fost agresat de un fan la plecarea de la stadion