El este românul care a ajuns șef peste un gigant internațional, care deține și Ursus în România

Odată cu această numire, Dragoș Constantinescu va deveni și membru al Consiliului Executiv al AGH, cu sediul în Tokyo. Anterior, acesta a condus operațiunile Ursus Breweries în România și ale Dreher din Ungaria între 2019 și 2021, iar ulterior a preluat poziția de Managing Director pentru activitățile Asahi Europe & International din Germania, Austria, Cehia și Slovacia.

Dragoș Constantinescu și-a început cariera în 2002, la British American Tobacco (BAT), în Olanda, unde a activat timp de 17 ani în diverse roluri financiare și de management în mai multe țări europene. A fost și Area Director pentru Europa Centrală.

În locul său, Michał Mrowiec, actualul CEO al Ursus Breweries, va prelua poziția deținută de Dragoș Constantinescu, devenind CEO pentru Asahi în Cehia, Slovacia, Germania și Austria. Între timp, noul Managing Director pentru Ursus Breweries urmează să fie anunțat.

Asahi a devenit un jucător important în Europa după ce, în 2017, a achiziționat fostele active SABMiller din Europa Centrală și de Est, inclusiv Ursus Breweries, într-o tranzacție de 7,3 miliarde de euro.

În România, grupul japonez deține Ursus Breweries, lider pe piața locală a berii, urmat de Heineken România și Bergenbier (Molson Coors). Ursus Breweries operează trei fabrici în Brașov, Buzău și Timișoara, plus o unitate de producție mai mică în Cluj.

Portofoliul companiei include mărcile: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St. Stefanus.

Asahi Group Holdings este cel mai mare producător de bere din Japonia, cu o cotă de piață de 38%. Compania are operațiuni în peste 100 de țări și deține mărci renumite precum Asahi Super Dry, Peroni și Grolsch.

Serie A: Victorie clară pentru AS Roma în faţa Monzei, scor 4-0

Sepsi OSK învinge UTA Arad cu 2-1 și urcă pe locul 7 în Superliga