Deşi „Barca” nu a anunţat durata şi valoarea acordului, surse din interiorul clubului au precizat că acest acord ar putea aduce grupării catalane cea mai mare sponsorizare sportivă dintre cele existente.
Anunţul noului acord dintre Barcelona şi compania americană Nike, care a semnat primul acord de sponsorizare în 1998, a intervenit după ce preşedintele clubului catalan, Joan Laporta, făcuse referire în urmă cu câteva luni la „cel mai important acord din lumea fotbalului”, fără să ofere cifrele.
Acordul cu Nike urma să expire în 2028 şi a intervenit după ce Barcelona primise o ofertă importantă de la Puma şi îşi propunea chiar să dezvolte propria sa marcă de îmbrăcăminte. Dar toate acestea au dus la o dispută în instanţă între Barcelona şi Nike, în urma căreia justiţia i-a dat dreptate companiei americane.
Conform surselor, noul acord care va continua din 2028 până în 2038, ar urma să aducă Barcelonei 120 milioane euro pe sezon.