Bărbatul care are o afacere în domeniul reparațiilor de electonice și telefoane mobile a trimis 5 colete cu plata ramburs către clienții săi prin firma de curierat Sameday. El susține că nu a primit niciun leu după ce coletele au fost achitate la destinație.
Antreprenorul a sunat de multe ori la call-center-ul Sameday, fiind unicul număr diposnibil pentru a contacta firma de curierat, și de fiecare dată i s-a spus că se va rezolva, sau că îl va contacta un superior din firmă – asta nu s-a întâmplat niciodată, plimbându-l timp de 3 săptămâni.
Mai mult, când a cerut o adresa de mail sau un număr de contact de la departamentul financiar al firmei de curierat i s-a răspuns că sunt date confidențiale.
Într-una din multipelele discuții pe care antreprenorul le-a avut cu operatorul call-center acesta i-a transmis ca nu e un caz singular și că se cunoaște situația de către superiori, promițându-i de fiecare dată că „se va rezolva”.
Stiriepesurse.ro a sunat la call-center pentru un punct de vedere, însă până la publicarea acestui articol nu am primit un răspuns.