Flanco şi-a extins reţeaua de magazine sub poziţionarea Smart Discounter, inaugurând două noi spaţii comerciale şi reamenajând un al treilea. Retailerul a ajuns la 22 de puncte de vânzare.
”În luna aprilie, Flanco a continuat extinderea reţelei sale de magazine sub poziţionarea Smart Discounter, inaugurând două noi spaţii comerciale şi reamenajând un al treilea. Astfel, retailerul a ajuns la 22 de puncte de vânzare care reflectă poziţionarea de brand anunţată în urmă cu un an”, anunţă compania.
Flanco a deschis cel de-al treilea magazin al său din Iaşi, în centrul comercial Mall Moldova. Un al treilea magazin a fost deschis si în Tulcea, în complexul Winmarkt.
Totodată, magazinul Flanco din complexul Muntenia din Târgovişte a fost reamenajat şi redeschis sub noua identitate de brand, Târgovişte fiind, la rândul său, un oraş cu trei magazine deţinute de retailer.
Noile spaţii comerciale din Iaşi, Tulcea şi Târgovişte au o suprafaţă totală de aproximativ 2.000 mp.
„Strategia noastră de extindere vizează în mod prioritar centrele comerciale cu trafic intens şi suprafeţe mari, unde putem oferi clienţilor o experienţă de cumpărături completă şi accesibilă – de la tehnologie de ultimă generaţie şi oferte smart, până la instrumente diverse de plată sau programe tip rabla”, spune Ovidiu Nicuşan, director de marketing Flanco.
Odată cu aceste inaugurări, numărul oraşelor în care noua identitate de brand este vizibilă creşte la 17. Iaşi, Tulcea şi Târgoviste se adaugă pe lista celorlalte 14 oraşe – Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Constanţa, Braşov, Suceava, Focşani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea, Huşi, Arad, Râmnicu-Sărat şi Giurgiu.
Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi, compania deţine o reţea de peste 160 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 oraşe ale României.