Google Lens permite compararea prețurilor și verificarea stocurilor în magazine fizice, extinzând, astfel, opțiunile pentru cumpărături rapide și informate, scrie TechCrunch.
Actualizarea, disponibilă de marți în aplicațiile Google și Chrome pentru Android și iOS în SUA, extinde ceea ce știe să facă Lens în scopuri de shopping.
De exemplu, utilizatorii pot fotografia un produs, precum o jucărie, pentru a obține informații despre recenzii, alternative și prețuri la alți retaileri, cum ar fi Amazon.
Funcția este susținută de Shopping Graph, care include 45 de miliarde de listări de produse, și de modelele Gemini bazate pe AI.
Lilian Rincon, de la Google, a declarat că această inițiativă aduce „magia cumpărăturilor din magazin împreună cu confortul informării înainte de achiziție”. Funcția este disponibilă pentru produse de înfrumusețare, jucării și electronice.
De asemenea, Google Maps va integra o funcție prin care utilizatorii pot căuta produse și vedea ce magazine din apropiere le au în stoc, care urmează să fie lansată în săptămânile următoare.
În plus, Google Pay adaugă opțiuni noi de tipul „cumperi acum, plătești mai târziu”, dar și un program pilot pentru prevenirea tranzacțiilor frauduloase.