Grupul Coca-Cola va lansa în SUA o variantă de Coca-Cola îndulcită cu zahăr din trestie; compania promite opţiuni mai naturale pe fondul cererii consumatorilor

#image_title

Grupul Coca-Cola a anunţat marţi că va introduce pe piaţa americană o versiune a băuturii Coca-Cola îndulcită cu zahăr din trestie, ca parte a unei strategii mai ample de adaptare la cererea consumatorilor pentru ingrediente naturale şi opţiuni percepute ca fiind mai sănătoase şi după ce preşedintele Donald Trump a declarat săptămâna trecută că a obţinut angajamentul companiei în acest sens, transmite Reuters.

”Folosim tot setul de opţiuni disponibile pentru îndulcire, acolo unde consumatorii o cer,” a declarat CEO-ul James Quincey în cadrul unei conferinţe, după publicarea rezultatelor financiare trimestriale.

Noua variantă a băuturii cu zahăr din trestie nu va înlocui reţeta clasică, ci va completa gama actuală, care include deja produse precum Coca-Cola Zero şi versiunile cu îndulcitori naturali.

Compania vinde deja Coca-Cola cu zahăr din trestie pe alte pieţe, cum ar fi Mexicul, iar unele magazine americane comercializează versiuni importate, cunoscute drept ”Mexican Coke”.

Coca-Cola foloseşte deja zahăr din trestie în unele dintre brandurile sale, inclusiv în limonade, băuturi pe bază de cafea şi Vitamin Water, a adăugat Quincey.

Anunţul vine în contextul în care industria alimentară răspunde iniţiativei ”Make America Healthy Again”, promovată de secretarul pentru sănătate Robert F. Kennedy Jr., şi după ce preşedintele Donald Trump a declarat săptămâna trecută că a obţinut angajamentul Coca-Cola de a trece la zahăr din trestie în SUA.

Deşi experţii afirmă că diferenţele dintre zahărul din trestie şi siropul de porumb sunt minore în ceea ce priveşte sănătatea, noul produs ar putea atrage consumatorii preocupaţi de ingredientele procesate. Totuşi, trecerea la zahăr natural implică costuri mai mari şi ajustări în lanţul de aprovizionare, au avertizat analiştii din industrie.

Coca-Cola a raportat marţi o creştere a veniturilor de 2,5%, până la 12,62 miliarde de dolari în trimestrul încheiat la 27 iunie, depăşind estimările. Profitul ajustat pe acţiune a fost de 87 de cenţi, peste aşteptările de 83 de cenţi. Creşterea preţurilor a compensat scăderea volumelor în pieţe-cheie precum SUA, Mexic şi India.

Coca-Cola Zero Sugar a fost un punct forte, cu o creştere de 14% a volumelor la nivel global. În schimb, vânzările din America de Nord au fost afectate de boicoturi şi presiuni socio-economice.

 

Ursula Von der Leyen speră să „avanseze şi să reechilibreze” relaţiile dintre UE şi China. Preşedinta Comisiei Europene s-a întâlnit cu Xi Jinping

SUA: Un student la criminologie, condamnat la închisoare pe viaţă pentru uciderea a patru tineri. El nu a dezvăluit motivul crimelor